Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil bør jeg kjøpe? Stort bagasjerom


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter ny bil, og lurer på hvilke modeller jeg bør vurdere. Det er ikke behov for spesielt stor motor, men den må kunne ta seg opp brattere bakker på vinterstid.

 

Det er svært viktig med stort bagasjerom. Jeg har nemlig 2 schæfere og et dobbeltbur jeg bør få plass til.

 

I utgangspunktet tenker jeg å bruke rundt 80-100.000 kroner, men hvis jeg kan få kjøpt en bil med god finansieringsløsning er dette det optimale. Jeg har sett på lånetilbud hos bl.a Toyota, men de beste finansieringsløsningene er kun til stede på små biler. Noen tips her?

 

Ellers er jeg absolutt villig til å kjøpe en 2-seter, men har hatt dårlig erfaring med varebiler (allá VW Caddy) ettersom jeg er 1,95 høy og ikke får plass til beina mine!

 

Eksteriøret er ikke viktig, men ønsker en bilmodell med lite feil.

 

Hvis noen som på forumet jobber med salg av bil må dere også gjerne ta kontakt...

Endret av Geirern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transporter er et bra alternativ. Jeg kjørte selv en 1.9TDi med 75hk på jobb før (2010/2011 modell) og den var behagelig i lengden selv om jeg ikke satt helt slik jeg selv ville valgt (er 190 høy)

 

Den som ble linket til over, hadde endel ankepunkter, men det meste kosmetisk virket det som. Rusten stusset jeg litt over though, er ikke så gammel bil..

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis, jeg har en 1994 Passat stv nå og mangler kun 2 centimeter for å kunne få inn buret. Vi har endt opp med å måtte slå ned baksetene. En stasjonsvogn med litt større lasterom enn Passaten er altså tilstrekkelig. Sliter dog med å finne en stasjonsvogn som passer, ofte er problemet at hjulbuene innvendig går såpass langt inn at det ikke er plass til dobbeltbur.

 

Transporten virker som den mest aktuelle, men jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst på en såpass stor kassebil... Hm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...