Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har en bil som trenger:

 

- Full kontroll av bilen, altså hvilke problemer bilen har (både innvendig og utvendig) ... Siden jeg nettopp har kjøpt bilen, så jeg vet ikke hvilke problemer bilen har.. f.eks. når jeg svinger til høyre så kommer det sånne rare "dunke" lyder fra bilen.. ikke akkurat dunke lyder, vet ik hvordan jeg skal beskrive d.. men ja..

 

- Fullt understell av bilen pga rust og lignende.

 

- Lakkarbeid (ca. 5 cm).

 

- Og andre ukjente feil..

 

 

Hvor mye vil dette koste i Norge, sånn cirka pris?

 

 

Vet dere eventuelt hvor man kan få gjort dette til en billig pris.. F.Eks. I utlandet.. Hvilket land? verksted i utlandet som har bra rykte og en fin pris :) ..

Og hvor mye det vil koste i utlandet, sånn cirka pris?

 

Tusen takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette burde du kanskje undersøkt før du kjøpte bilen? Er den eu godkjent? Du nevner ikke merke og modell og da er det ikke lett å si noe. Rust og lakkarbeid i Norge er svindyrt så da ønsker jeg deg lykke til :p

Høres ut som du har defekt drivknute, den klakkelyden som du beskriver ved fullt rattutslag

Lenke til kommentar

Ta en telefon til Snapdrive på 03010 og få prisoverslag. De er ganske billige og raske og gjør en god jobb. Eventuelt kan du stikke til Sverige og få reparasjonen for ca. halv pris.

 

Edit: Snapdrive kan også henvise deg til karosseriverksted for rust- og lakkreparasjoner/behandling.

Endret av bb79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...