Gå til innhold

Converse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo helt an på hvilke bukser det er snakk om. Men det ser best ut med slimfit-jeans.

Og så kan du gjøre akkurat som du vil, uten at det ser særlig mye styggere eller penere ut ene eller andre veien. Er du virkelig spinnvill kan du jo bytte litt fra dag til dag!

Lenke til kommentar

Hvis du synes det er teit kan du vel slakke snøringen om ankelen og legge kanten av buksen i skoen, hvis du skjønner.

 

Skriver under på denne. Eventuelt brette ut tungen på skoa og legge buksen inn i den, så tunga kommer fremfor buksene.

 

Selv syns jeg at det er fint jo tightere leggene på buksen er, men litt vanskelig å praktisere når man er gutt. Bruker bukser med skinny leg selv, da går det greit. Før (lenge siden) lot jeg være å gå med Converse pga for brede bukser.

Lenke til kommentar

´

Du vil jo se ut som en tenåring når du bruker converse uansett da. Så det spiller vel ingen rolle.

Skal kjøpe meg vårsko imorgen og tenkte vel enkelt og greit på Converse. Er 20 år. Skal jeg droppe det?

Vel ja. Et par skinnsko er et godt steg på veien mot å bli en voksen mann.

 

Jeg syns alt av sånne stoff og gummisko er stygt. Samma hva du kaller det. Converse, Adidas starpenis osv osv. ALT ser likt ut i mine øyne. Og det bare oser av kjemikalier, barnearbeid og dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Som om det ikke oser kjemikalier og barnearbeid av billige skinnsko. Kvalitet trenger ikke nødvendigvis være bedre, med mindre du faktisk kjøper deg skikkelige skinnsko - og det koster betraktelig mer enn tøysko.

 

Du får gå med svette skinnsko i sommer, la andre gå med tøysko om de vil :)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Nei, da er man en grumpy old man uten selvrespekt.

Converse og andre tøysko har helt klart sitt bruksområde, akkurat som at skinnsko har sitt. At folk vil gå med tøysko om sommeren har jeg stor forståelse for.

 

Sølvjeansen din synes jeg personlig ikke noe om, men det er toppers at du trives med den. Simvik91 burde kjøpe Converse siden det er det han har lyst på, og ikke sko fra stilen til noen på et nettforum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

´

Du vil jo se ut som en tenåring når du bruker converse uansett da. Så det spiller vel ingen rolle.

Skal kjøpe meg vårsko imorgen og tenkte vel enkelt og greit på Converse. Er 20 år. Skal jeg droppe det?

Vel ja. Et par skinnsko er et godt steg på veien mot å bli en voksen mann.

 

Jeg syns alt av sånne stoff og gummisko er stygt. Samma hva du kaller det. Converse, Adidas starpenis osv osv. ALT ser likt ut i mine øyne. Og det bare oser av kjemikalier, barnearbeid og dårlig kvalitet.

 

2010-03-23-STEVEMCQUEEN.jpg

 

PO+714+STEVE+McQUEEN_Photograph+by+William+Claxton+Courtesy+Demont+Photo+Management4.jpg

 

Hm...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...