Gå til innhold

Vannkjøling til i5 og gtx 460


Mgut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eventuelt ta en tur på til høggern og kjøpe seg en gammel varmeregister radiator (fra varmeapparatet på en bil). Volvo 140 og 240, samt saab har alltid hatt veldig gode varmeapparat. Lada også. Gode varmeapparat tilsier gode kjøleradiatorer, og svært billige.

Lenke til kommentar

Eventuelt ta en tur på til høggern og kjøpe seg en gammel varmeregister radiator (fra varmeapparatet på en bil). Volvo 140 og 240, samt saab har alltid hatt veldig gode varmeapparat. Lada også. Gode varmeapparat tilsier gode kjøleradiatorer, og svært billige.

dette tar jeg som søppel, vil ha særiøse svar

 

og en ting, har ikke plass i kabinettet for en 240, men min gtx 460 utvikler ikke mye varme

Endret av Mgut
Lenke til kommentar

Så du skal kjøle CPU og GPU med en enkelt 120mm radiator? Tror jeg ville gjort plass til en større radiator enn det ja. Jeg har 2 stk 480 radiatorer for å kjøle CPU + 2 GPU og hovedkort. Nå har jeg nok noe varmere skjermkort og prosessor enn deg, men allikevel. Det er stor forskjell på 120mm og 960mm.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker HAF932 kan du like godt gå for en 360radiator først som sist. Coolgate360 er et godt valg. EK Supreme VGA er av bedre kvalitet enn Swiftech MCW82 og er dessuten enklere å montere. Jeg ville også lagt litt flere kroner i CPU-blokk og pumpe, men det du har valgt fungerer sikkert helt OK. Vannkjøling er ganske avhengighetsskapende så du skal ikke se bort ifra at dette er noe du vil fortsette med. Isåfall er det lurt å gå for ordentlig utstyr til å begynne med, men dette vet du best selv.

Lenke til kommentar

det skal ikke være til min main rig, men min andre rig, når folk kommer over å spill, men ja, kommer til modde kabinettet, det er core 1000 eg bruker no fra fractal design også kan jeg kjøpe en 80mm til 120mm ventil, så kan jo alltids legge da en til 120mm rad bak også ha en i front

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...