Gå til innhold

Altfor mange sider i tek nettverket.


Anbefalte innlegg

Dette er noe administrasjonen burde se på, tek.no, teknofil bør enten slås sammen eller legges ned begge to. Jeg er ikke noen management konsulent som tar 2k i timen så ingen stor post/rapport fra meg, men sørg heller for mer trafikk på de andre innholdsproduserende sidene, samt mer salg/deling av artikler til andre medier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Takk for tilbakemelding! Jeg forstår at sidene ser ut til å være veldig like, men faktum er at de har to vidt forskjellige funksjoner. Kort fortalt:

 

TEK.NO

Bare linker til andre sider

Alle saker fra nettverket - ca 30 stk til dagen

Fulle tester

 

TEKNOFIL

Ingen linker til andre, er en selvstendig side

Kun de mest tabloide sakene fra nettverket - ca 15 stk til dagen

Kun kortutgavene av tester

 

Teknofil er en frittstående side ment for de brede massene som ikke leser Tek-nettverket og vil ha et folkelig og enkelt IT-nettsted. Tek.no er ment for entusiastene som allerede leser flere av sidene i Tek-nettverket, og bare vil ha alt samlet på ett sted.

 

Begge sidene gir -langt- mer tilbake i kroner og øre enn de koster oss, siden det meste av driften er automatisert. De er dermed med på å bidra til at vi kan ansette flere journalister og produsere mer innhold enn vi kunne gjort uten.

Lenke til kommentar

Dette er noe administrasjonen burde se på, tek.no, teknofil bør enten slås sammen eller legges ned begge to. Jeg er ikke noen management konsulent som tar 2k i timen så ingen stor post/rapport fra meg, men sørg heller for mer trafikk på de andre innholdsproduserende sidene, samt mer salg/deling av artikler til andre medier.

Helt uenig!

Begge bør absolutt fortsette slik som nå.

Uhyre interessant å fordype seg via tek.no og veldig avslappende og kjekt å bare "scanne" teknofil av og til....

Du verden så kjekt det er med f.eks. en egen AKAM-mappe som kobling hvor jeg legger mine egne særinteresser i favorittvalg under denne mappen. Abonneringsfunksjonen er også helt topp!!

Yess! Thats the way, aha, I like it, aha! :dremel::eek::dribble::thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...