Gå til innhold

Det dere må lære mer av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere andre, hold dere on topic og ikke vær en skalle slik som de to jeg kvoterte over. Ta en ginseng, kjapt.

Det er sjelden jeg går så langt som dette, men du er virklig en oppblåst drittsekk... Du gjør jo ALT du vil vi andre IKKE skal gjøre du jo, der du på din oppblåste hest slenger ut person karatristikker i øst og vest du overhodet ikke kan stå inne for... Hva hadde de gjort galt annet enn å være uenig med deg?

 

Forumet ville gjort det bra om de bannet deg... Du er BTW rapportert for dette... Nok er nok

Endret av RWS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare motbydelig det du driver med nå, LonelyMan.

 

Tråden du starter er i utgangspunktet flott! Men så kommer du og gir det perfekte eksempel på det du klager på.

 

Forumet er fulle av mennesker som ikke tåler noen verdens ting, de slenger stygge bemerkninger, er frekke, intolerante og sparer ikke på noe av ondskapen som flyter ut av munnen.

 

Så det jeg vil si, det dere må lære mer av er å være tålsomme, og mindre selvhøytidelige.

 

Du skriver "dere", ut ifra tråden så langt, er det du som er nummer én på lista over de som burde lære litt av det du selv har skrevet i førsteposten.

---

Tenker du å ignorere dette innlegget også? Akkurat som det forrige, og vise enda mer enn selvhøytideligheten din ytterligere?

 

Når noen her begynte å gå off-topic, kan ikke du svare dem, og så si "tilbake til topic", det er utrolig frekt. Da tar du heller å ignorerer det de skriver og skriver at det er noe du ikke vil ta i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slutt å krev svar på ting som aldri har blitt foreslått i tråden. Slutt å diskuter ting som er offtopic, jeg er nødt til å ty til grove metoder for at folk skal forstå, de forstår jo ikke et normalt språk, så da er jeg nødt til å bruke litt grove metoder, det er det eneste som virker.

Til dere andre, hold dere on topic og ikke vær en skalle slik som de to jeg kvoterte over. Ta en ginseng, kjapt.

Det er sjelden jeg går så langt som dette, men du er virklig en oppblåst drittsekk... Du gjør jo ALT du vil vi andre IKKE skal gjøre du jo, der du på din oppblåste hest slenger ut person karatristikker i øst og vest du overhodet ikke kan stå inne for... Hva hadde de gjort galt annet enn å være uenig med deg?

 

Forumet ville gjort det bra om de bannet deg... Du er BTW rapportert for dette... Nok er nok

 

Forumet hadde gjort det bra om folk som deg og noen andre og ikke komme inn i en tråd å påstå at jeg har ubesvarte spørsmål som aldri har vært relevant for tråden, dere er jo fullstendig på fylla alle sammen, har dere i det hele tatt lest trådemnet. Dere hører stemmer, snakker om ting som aldri har vært sagt, påstår det ene og det andre som alldeles ikke er sant, kommer med krav hvor det aldri har vært lovet noen ting, presenterer ting feil og i det blå, ikke respekterer trådemnet, fyller tråden med irrelevant og random skrall. Dere må jo skjønne at når det bare fortsetter med dette fylleriet som ikke er organisert på noen måte, dere må jo finne dere en annen tråd å være i, dere aner ikke hvor dere er engang. Fullstendig på fylla og jeg har forsøkt å forklare dette. Få det inn.

Lenke til kommentar

Slutt å krev svar på ting som aldri har blitt foreslått i tråden. Slutt å diskuter ting som er offtopic, jeg er nødt til å ty til grove metoder for at folk skal forstå, de forstår jo ikke et normalt språk, så da er jeg nødt til å bruke litt grove metoder, det er det eneste som virker.

Da har jeg mistet all respekt for deg, du fortjener ikke noe seriøst svar i noen sammenheng med de holdningene du viser. For å få frem en seriøs diskusjon, og forvente at folk svarer seriøst, må man i bunn og grunn være seriøs selv, det har du vist at du ikke er i stand til. Du fremstår som en hovmodig hykler i mine øyne. :closedeyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får heller lage en egnet tråd om spørsmål som du har til kristne så kan det hende jeg kommer inn der og svarer deg. Ikke kom inn i uegnede tråder og lag tilfeldig tull her.

 

Jeg garanterer deg at jeg kommer til å svare på alle spørsmål du måtte ha. Og jeg garanterer deg også at jeg vil vinne argumentene.

 

Men da det er få kristne som diskuterer på forumet, så kan jeg ikke svare på alle ateister som svarer der, det blir kapasitetsproblemer, jeg kan ikke svare på 10-15 stk som skriver kontinuerlig. Da blir det meg og deg, og ingen andre.

 

Jeg vil sette noen kriterier for spørsmålene som skal stilles. Vi skal ta ETT spørsmål om gangen, og bare ETT. Vi fortsetter ikke diskusjonen før vi har kommet til enighet om det ene spørsmålet, vi skal ikke ha milevise lange kvoteringer, det er et kjent debatttriks å legge flere kvoteringer samtidig for å "ha flere bein å stå på i tilfelle du taper et argument". Vi må ta EN ting om gangen, det er den perfekte løsningen for en ordentlig og seriøs debatt, og ikke en barnehagedebatt hvor det er 10 spørsmål om gangen, og når du taper 8 av de så klenger du deg fast på de 2 resterende.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Hvem snakker du til nå?

 

La meg spørre deg om noe som er høyst relatert til tråden:

Du utøver noe som du rett og slett klager på og oppfordrer folk til å slutte med i førsteposten din.

 

Forumet er fulle av mennesker som ikke tåler noen verdens ting, de slenger stygge bemerkninger, er frekke, intolerante og sparer ikke på noe av ondskapen som flyter ut av munnen.

 

I denne tråden har du:

Slengt stygge bemerkninger.

Vært frekk.

Vist intoleranse.

Sparer ikke på ondskap. (Bilde av en gutt med Downs-syndrom)

 

Hvorfor være en slik hykler?

Lenke til kommentar

Knut Knudsen, det er del av eksperimentet, jeg slenger ut slike ting, og du skal lære deg og ikke ta ting selvhøytidelig, helt i tråd med emnet.

 

jeg kvoterer meg selv fra en av de første innleggene:

 

"Denne tråden skal være et eksempel for hyggelige innlegg, en tråd hvor vi kan øve oss på å være hyggelig. Finn en tilfeldig deltaker i tråden, si noe hyggelig til den personen. Så skal den andre personen si noe stygt tilbake, deretter skal førstnevnte holde seg uten å slenge noe tilbake.

Ingen vil bli skadet under eksperimentene og vi følger med slik at ingen tar skade."

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Med andre ord vil du ikke tillate noen form for åpen diskusjon, og styre tråden. Du skriver ikke noe om dette i emnet, så da er det heller ikke i tråd med emnet. Du skriver jo i førstepost:

Diskuter gjerne selvhøytidelighet og det å være tålsom nærmere.

Men ikke noe om det du nevner nå. (Du nevnte det i en post senere, men da er det for sent.) Det åpner ikke veldig for det eksperimentet ditt. En egen tråd for dette eksperimentet, som jeg uansett tviler på at vil fungere, er mye bedre egnet.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Med andre ord vil du ikke tillate noen form for åpen diskusjon, og styre tråden.

 

Jo dere får lov å diskutere selvhøytidelighet, men de som diskuterer legger frem påstander som aldri har vært påstått, og krever gudebevis som er utenfor topic.

 

Diskuter gjerne selvhøytidelighet.

 

Det er i tråd med emnet, eksperimentet er i tråd med emnet, og en av de første innleggene mine beskriver jeg eksperimentet, lenge før disse postene deres kom opp.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Jeg så at du hadde med det i førstepost, men ikke noe om eksperimentet ditt.

 

Så du har gjort det du oppfordret mot i førstepost bare for eksperimentet ditt? :)

 

Om noen går off-topic, og du ikke ønsker dette, er ikke den lureste tingen å svare på det slik du gjorde.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Jeg så at du hadde med det i førstepost, men ikke noe om eksperimentet ditt.

 

Førstepost beskriver utfordringene dere har, det neste innlegget beskriver et eksperiment. Det er jeg som definerer meningen med tråden, ikke du. Og jeg har definert den for mange poster siden.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal svare høflig på din selvhøytidelighet?

 

Du definerer en mening med tråden, og så bruker du tråden til å diskutere med noen som krever beviser for din tro?

 

I mine responser så beskrev jeg uttallige ganger at det var offtopic og at jeg krevde omstilling fra debattantene, men for å være hyggelig svarte jeg på noen av spørsmålene. Det er ikke kriminelt, så avsluttet jeg postene med å kreve at folk holder seg on topic, og nå er det på tide at du også holder deg on topic, eller kommer deg til en annen tråd.

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at du burde prøve å praktisere de gode tingene du skrev om i førstepost, før du pirker på alle andre.

Lett å overse bjelken i sitt eget øye, og tydelig se flisen i de andres øyer. :)

 

 

Du får ha lykke til med eksperimentet ditt, da jeg tydeligvis ikke er velkommen til å diskutere noe som helst her inne lengre. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...