Gå til innhold

micro schc 32 GB minnekort til mobil


Anbefalte innlegg

På ebay ( http://viewitem.eim.ebay.no/San-disk-32GB-Class-4-Micro-SD-SDHC-MicroSD-Memory-Card-32-G-GB-32G-TF-UK/320828229787/item ) fant jeg 32 GB minne kort til kun 186 kroner med frakt. Det var billig. Men jeg har erfart en ting, ''fake'' minnekort/usb pinne kan automatisk slette filene i den. Så jeg lurer på om dette er fake eller ekte? jeg vet det er kanskje vanskelig å si om den er fake eller ikke, men jeg håper noen som har kjøpt/eller vet noe om hvordan man skiller fake og ekte som kan gi meg tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det eg har forstått så er klasse 4,6 og 10.

Der klasse 10 er det beste av dissa.

 

Link til norsk Versjon:

Ferdig oversett til Norsk.

 

Engelsk versjon:

Class 2 is the slowest SD card speed. Class 2 has a write speed of about 2 Mb/s and is suitable for standard definition video recording. Class 4 and Class 6 have write speeds of about 4 Mb/s and 6 Mb/s, respectively, and can be used for HD video recording. These three classes of SD cards are designed to operate under the normal bus interface.

Class 10 SD cards have write speeds of 10 Mb/s and up and are designed to operate under the high speed bus interface.

 

Mvh: Thomas.

Lenke til kommentar

Etter det eg har forstått så er klasse 4,6 og 10.

Der klasse 10 er det beste av dissa.

 

Link til norsk Versjon:

Ferdig oversett til Norsk.

 

Engelsk versjon:

Class 2 is the slowest SD card speed. Class 2 has a write speed of about 2 Mb/s and is suitable for standard definition video recording. Class 4 and Class 6 have write speeds of about 4 Mb/s and 6 Mb/s, respectively, and can be used for HD video recording. These three classes of SD cards are designed to operate under the normal bus interface.

Class 10 SD cards have write speeds of 10 Mb/s and up and are designed to operate under the high speed bus interface.

 

Mvh: Thomas.

åja, takk! :)

 

Etter det eg har forstått så er klasse 4,6 og 10.

Der klasse 10 er det beste av dissa.

 

Link til norsk Versjon:

Ferdig oversett til Norsk.

 

Engelsk versjon:

Class 2 is the slowest SD card speed. Class 2 has a write speed of about 2 Mb/s and is suitable for standard definition video recording. Class 4 and Class 6 have write speeds of about 4 Mb/s and 6 Mb/s, respectively, and can be used for HD video recording. These three classes of SD cards are designed to operate under the normal bus interface.

Class 10 SD cards have write speeds of 10 Mb/s and up and are designed to operate under the high speed bus interface.

 

Mvh: Thomas.

men den MrLG lenka til er et samsung minnekort, kan jeg bruke det på sony ericsson?

Lenke til kommentar

Hvilke telefon er det snakk om?

 

 

Eg har aldri handla hos Deal.no så det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med.

Handler alle data deler, telefoner og minnekort på www.komplett.no eller www.dustinhome.no

Og er fornøgd med kundebehandlinga der =)

 

http://www.prisjakt.no/search.php?query=micro+sdhc+32gb+class+10

 

Eg synest det er mykje betre og spandere 100-200kr meir enn og kjøpe det på ein plass der eg kan få mykje problem med blant anna kundebehandling og diverse.

 

 

Mvh: Thomas.

Lenke til kommentar

Hvilke telefon er det snakk om?

 

 

Eg har aldri handla hos Deal.no så det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med.

Handler alle data deler, telefoner og minnekort på www.komplett.no eller www.dustinhome.no

Og er fornøgd med kundebehandlinga der =)

 

http://www.prisjakt.no/search.php?query=micro+sdhc+32gb+class+10

 

Eg synest det er mykje betre og spandere 100-200kr meir enn og kjøpe det på ein plass der eg kan få mykje problem med blant anna kundebehandling og diverse.

 

 

Mvh: Thomas.

SE arc s

Lenke til kommentar

Hvilke telefon er det snakk om?

 

 

Eg har aldri handla hos Deal.no så det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med.

Handler alle data deler, telefoner og minnekort på www.komplett.no eller www.dustinhome.no

Og er fornøgd med kundebehandlinga der =)

 

http://www.prisjakt.no/search.php?query=micro+sdhc+32gb+class+10

 

Eg synest det er mykje betre og spandere 100-200kr meir enn og kjøpe det på ein plass der eg kan få mykje problem med blant anna kundebehandling og diverse.

 

 

Mvh: Thomas.

SE arc s

 

Du kan fint bruke minnkortet. Så lenge det er eit micro SDHC kort =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...