Gå til innhold

Forslag til ny smarttelefon


Anbefalte innlegg

Da jeg begynner å bli rimelig lei av iCrap 4 telefonen min, fordi den er ustabil og iOs suger. Så er jeg i faresonen for å kjøpe meg en annen smarttelefon, er det noen som har noen ideer om hva jeg bør kjøpe? Jeg har hatt en HTC Legend å synes at android er et bedre operativ system. Så derfor vil jeg helst ha det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville som sagt ventet på den nye Samsung Galaxy S3 som er rett rundt hjørnet, har selv en S2 og er kjempefornøyd med den, veldig god media/spill telefon med veldig god skjerm (ikke den med høyest PPI, men den gjør opp for det med skikkelig sterke og levende farger), samtidig som den er utrolig rask.

Endret av Konkulf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg begynner å bli rimelig lei av iCrap 4 telefonen min, fordi den er ustabil og iOs suger. Så er jeg i faresonen for å kjøpe meg en annen smarttelefon, er det noen som har noen ideer om hva jeg bør kjøpe? Jeg har hatt en HTC Legend å synes at android er et bedre operativ system. Så derfor vil jeg helst ha det

 

Samsung Galaxy S2, (evt. vent på S3)

 

Beste telefonen jeg har eid. Den er fantastisk på alle mulige måter, og nå som Android 4 oppdateringen ble tilgjkengelig ble den om mulig ENDA bedre ^^

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...