Gå til innhold

Jobbmuligheter i London hos OpenBet Technology


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Vi har flere spennende ledige stillinger hos OpenBet i Chiswick, London! Vi trenger programvareutviklere, senior utviklere, prosjekt ledere for å nevne et par stillinger, du kan finne alle detaljene Vacancies

 

OpenBet er ledende innen programvare for spill på nett, les mer om hva vi gjør her

 

Selv har jeg jobbet i OpenBet i over 5 år, hvor jeg begynte som utvikler. Jeg er nå Teknisk Leder for en gruppe utviklere som jobber for en av våres største kunder. Jeg må si at det er en veldig spennende og utfordrende hverdag. Vi har flotte kontor, et aktivt miljø, veldig gode ekstrapakker som privat sykeforsikring og sponset gym medlemskap. Les alt om hvordan det er å jobbe hos OpenBet Life at OpenBet

 

Vi utvikler og vedligeholder mange store nettsider, med millioner av transaksjoner og sidevisninger daglig. Her er det store muligheter for å lære å skalere og tune alle deler av et nettsted, fra databasen helt til javascript, vi skriver all koden fra grunn av, inkludert applikasjonsserver.

 

Vi tilbyr konkurransedyktige lønninger (basert på markedet i UK) og kan også bistå med økonomisk støtte i forbindelse med intervjuprosess og eventuell flytting dersom jeg er involvert i søkefasen.

 

Derom du synes dette høres interessant ut, eller kjenner noen som er på jobbjakt, så ikke nøl med å ta kontakt.

 

Dersom du har spørsmål så bare kom med dem.

 

mvh,

Kristian

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei.

 

Håper ikke dette er for sent, men har dere konkrete ledige stillinger?

Er selv ferdig utdannet Data ing. og er på utkikk etter en jobb nå og dette ser jo svært spennende ut.

 

Mvh,

Jørgen

 

Hei!

 

Ja vi har konkrete ledige stillinger!

 

Ta en titt på http://www.openbet.com/careers/vacancies og så er det bare å sende meg en privat PM så tar vi det fra der.

 

Kristian

 

Sia deres opplever kanskje litt downtime? Testa fra forskjellige land, nada svar fra webservern deres?

 

Hmm, siden er oppe ifra England iallefall, tror ikke vi geo-blokker på IP da vi har kunder over hele verden samt ansetter fra hele verden.

 

http://www.downforeveryoneorjustme.com/openbet.com

 

mvh,

Kristian

 

Beklager sent svar forresten, trodde jeg fikk epost når noen svarte på tråden min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...