Gå til innhold

Facebook, hvordan se alle taggede bilder av meg?


Archeron

Anbefalte innlegg

Aner ikke hver denne posten hører hjemme, men her havna den nå...

 

Jeg sitter og redigerer "tidslinjen" min på Facebook. Det er utrolig mye rare bilder som er tagget av meg opp gjennom årene, og dette trenger ikke mine "limited profiles"-venner å se. Jeg går gjennom og velger "fjern fra tidslinjen", men bildene er fortsatt tagget (som de skulle være).

 

Men jeg finner ikke lenger den gamle funksjonen som het noe sånt som "se alle bilder av meg". Når bilder andre har lagt ut av meg (som altså ikke ligger i et av mine album) ikke lenger er på tidlinjen min, hvordan kan jeg da se dem?? Har Facebook fjernet hele denne funksjonen og dermed muligheten til å se alle tagger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men dette er det som nå kalles tidslinjen (du har fått den ja? vet ikke om alle har den enda). Man kan velge å ta bort bilder herfra som ikke skal ligge blottet for alle, men jeg leter etter en funksjon for å få se alle taggede bilder av meg, enten de er på tidslinjen eller ikke. Nå når jeg har tatt bort et par bilder må jeg lete opp den personen som har bildet med min tag i sitt album, og lete det frem der. Tungvindt, og lett å miste oversikten...

Lenke til kommentar

Jeg tror du er inne på samme siden som meg. Hvis du går inn på et av de bildene under "photos of you", et som er lagt ut av noen andre enn deg, og ser helt øverst til høyre. Der står det (på norsk ihvertfall) "På tidslinjen din" og mulighet til "Fjern" ved siden av. Hvis du velger fjern, slik at dette bildet ikke er med i denne pokkers "tidslinjen", så er bildet fortsatt tagget, men du må huske i hvilket album hos hvilken venn du kan finne det igjen fordi det er borte fra siden din.

 

Jeg liker ikke tanken på å ha bilder av meg som ikke er tagget (og dermed ute av min oversikt), og vil heller ikke ha ALLE på tidslinjen hvor alle vennene mine kan se dem. Jeg savner denne funksjonen for å få frem ALLE tagger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...