Gå til innhold

Wasteland 2 Kickstarter


Anbefalte innlegg

Måtte starte på nytt en gang ettersom jeg hadde bomma totalt på valg av skills i gruppa. Men gang nr to ble det litt mer sus i serken.

 

Og noen av de du kan rekruttere underveis er jo absolutt verdt å samle på.

 

Hehe samme her. Valgte så dårlig første gangen, da spesielt skills, at det ble en frustrerende start. Startet på nytt og gjorde endel smartere valg når jeg skjønte hva som funket og ikke funket. Bygde også gruppa ut ifra hvem jeg hadde tenkt å rekruttere i starten (ag center vs. highpool). Kanskje litt juks, men det gjorde opplevelsen bedre for min del.

 

Dette har jeg siklet litt på siden jeg først fikk øye på det, ikke så lenge siden må jeg innrømme.. Sjekket litt reviews men ble litt usikker.. Ikke noe forhold til Wasteland 1, heller..

 

 

Folk er fornøyde fortsatt?

 

Om du liker denne typen spill så vil jeg absolutt anbefale Wasteland 2, selv om du ikke har noe forhold til klassikerne fra de samme folkene. Det er ganske old school og holder deg ikke i hånda hele tiden. Feks så plukker du opp flust av items som ikke er søppel, men som du ikke helt vet om du kan bruke til noe. Og plutselig møter du en npc en eller annen plass hvor itemet kan brukes. Jeg fant feks en diskett med Wasteland 1 på, som til slutt ble plassert på museum ingame :) Så det er morsomt for de som liker å utforske alle kriker og kroker av et område før de går videre.

 

Jeg ble riktignok lei et stykke unna slutten, men det har mer med meg å gjøre. Blir dessverre veldig fort lei av spill nå om dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette har jeg siklet litt på siden jeg først fikk øye på det, ikke så lenge siden må jeg innrømme.. Sjekket litt reviews men ble litt usikker.. Ikke noe forhold til Wasteland 1, heller..

 

 

Folk er fornøyde fortsatt?

 

Vil påstå at det er om ikke årets beste spill, så ihvertfall et av de beste i år. Det er et så ufattelig godt spill at jeg faktisk ikke klarer å beskrive det med ord.

 

Det har alt en kan ønske seg i et spill; god gameplay og god story. Karakterene føles faktisk enkelte ganger å faktisk være autentiske, det føles faktisk som at dem er virkelige personer. Stemmeskuespillet, hvor det er, er av høyeste hylle. Det er så mye å gripe fatt i, og jeg har bare spilt rundt 5 timer, og gleder meg til de neste hundre timene jeg kommer til å tilbringe i spillet (planer om å spille det om igjen, i forhold til story, da du får valg du kan velge mellom).

Lenke til kommentar

Ja fant den butikken, og ble nettopp ferdig med spillet. Er litt skuffet over den siste fighten, men ikke nok til at det tok ned helhetsopplevelsen. Mange sterke sider, syns storyen var bra, digget kampsystemet. Folk burde patche spillet så ofte som mulig forresten, merket mange forbedringer etter siste patch, spesielt i siste halvdel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...