Gå til innhold

Radeon 9700 sin feil?


Anbefalte innlegg

Er det agp 8x på kortet ditt ? (gidder ikke gå på abit sida)

 

I så fall så er det helt sikkert at det er det som er problemet. Du kan prøve å slå av fast write, og kanskje jekke opp litt høyere volt på agp sloten din.

 

Har hatt samme problemet, prøvde alt. Men det eneste som nyttet var å bytte til et agp 4x kort. Da ble alt fjell stabilt ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki... skal se om jeg ikke får gjort noe med det. Før så låste warcraften seg etter 10-20 minutter, men nå kan det gå opp til 30-40 min til den låser seg. hvis den i det hele tatt låser seg. Det ser ut som at det har forbedret seg :)

 

Hm. Har agp 8x på kortet mitt ja, har fast write aktivert, skal prøve og "disable" den :smile:

 

Counter-striken min funker nå, men er merkelig nok litt hakking, og skyvning av bilde innimellom. Og fps ligger nesten hele tiden på 72 som den ikke gjorde før jeg byttet hk og ram :shrug:

Lenke til kommentar

Hva gjør vertical sync og hvordan skrur jeg den av? (er litt ny) :p:roll:

 

Jeg skrev fps_max 101 og fikk litt stabilt 100 fps nesten hele tiden, men så brukte jeg en 256 Twinmos ddr pc3200 brikke når fps lå nesten stabilt, så bytette jeg til min andre 512 Twinmos ddr pc3200, men da lå fps helt nede på 30-50, og timefreshen rundt 140-200 fps og når jeg hadde 256 brikken i hadde jeg godt over 200 fps, vis jeg ikke hukser feil.

Lenke til kommentar
Helt til maskinen låste seg igjen i warcraft III. :grumpy::grumpy::grumpy::evil::evil::cry:

 

For det første,når du bumper tråden din så mye minker sjangsen for å få hjelp ca 90%.

 

når det er sagt så kjenner jeg til problemet i war 3,hadde det samme selv,pluss at det klikka i igi2.Da mistenkte jeg driverene,men det hjalp ikke.Så jeg går ut ifra at det var en kollisjon mellom 9700pro og hk som var asus a7v8x.Senere bytta jeg til nf7-s og etter det så har det virka fint,helt til i dag hvor jeg ble kikka ut av postal2.

 

Jeg tror forsatt at det er en konflikt mellom hk og skjermkort,men er ikke helt sikker.

Har du flashet bios på hk et ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...