Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date som ender i avslag, skal det føles vondt?


Anbefalte innlegg

Jeg var nylig på to dater med en og samme mann. Først gikk vi en tur, neste gang var han på besøk hjemme hos meg. Han virket hyggelig ut. Men etterpå ble han stille, og etter en del dager, så skrev han at han hadde tenkt seg om og at han ikke følte kjemi.

Jeg har gått på mange smeller, men som regel så sier de ikke noe og forsvinner. Egentlig synes jeg det er best måte å få avslaget på. Mange menn som jeg går på date med sier at det ikke er vondt å få avslag, men hva føler dere? Og hvilke måte er best å få det på synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er å ikke gjøre en date til noe mer alvorlig enn den er, for da er det nemlig like enkelt å gå ut fra den som det er å gå inn i den. Bare ha det rolig og hyggelig, gå ut som venner istedet for som potensielle kjærester, det er bedre å bare ta det rolig og ikke ta for tungt på ting som ikke er i boks ennå uansett.

 

Det beste avslaget er bare å gi vedkommede et smil, si det var hyggelig å være sammen med deg, og så sier du bare "jeg trivdes, det var hyggelig", behøver ikke avslå noenting, bare si det var hyggelig, smil og så går dere hver deres vei. Ingen tvang, ingen sure miner.

Lenke til kommentar

Ja, det føltes ganske ekkelt ut, og nedsig ut da han sa at han følte det sånn...

men men..... livet går videre. Følte på en måte at han bestemte seg ganske fort på andre daten at han ikke var interessert i meg så magefølelsen var rett. Det er jo den ofte og.

Men han må få ha sine følelser og jeg mine, og han hadde nok sin måte å handlet og si ting på. Jeg hadde håpet at han ikke ville sagt noe, og bare vært stille, for det var jo stille mellom oss, men allikevel kom det.... Litt hardt og tungt å høre det med ord... Men men...

 

Har han på facebook ennå. Men vurderte å slette han, men vil at han skal slette seg selv hvis han vil.

Lenke til kommentar

Det er alltid kjipt å bli "avvist" på en date, men så er ikke en date noe mer enn et møte mellom to personer for å se om man finner kjemien. Det stikker alltid å finne ut at noen ikke liker deg slik du vil, det er helt naturlig. Skal man drive på med dating så må man være innstilt på at man kan bli avvist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...