Gå til innhold

Service på Iphone 4s


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte i januar en ny iphone 4s som dessverre hadde (no audio on outgoing call) problemet

Sendte den inn til service og fått en bytte telefon tilbake, som ifølge ekspeditøren på butikken ikke så ny ut!

 

Telefonen jeg sendte inn så 100 prosent ny ut (jeg er VELDIG/Manisk forsiktig med mine apple produkter.

Jeg sendte inn alt som fulgte med telefonen : eske og tilbehør (alt tilbehør var ubrukt)

 

Jeg trodde at apple brukte nytt eksteriør med brukte komponenter på erstatnings produkter??

Har ennda ikke sett telefonen men jeg tar jo butikk ekspeditøren på ordet når han sier at telefonen bærer preg av bruk.

 

Noen som har noen formening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første som slår meg er at det kan være en forhandler som forsøker å kvitte seg med en demo-modell her kanskje?

Var vel de som mente den ikke så ny ut...

Stort sett alle de swap-telefonene jeg har sett (og det er noen hundre om ikke tusen) har hatt nye deksler. Så hvis forhandleren bytter swap modellen med en B-vare de har, så betyr det at forhandleren får en telefon å selge med nye deksler, og ikke en B-vare som ikke ser helt ny ut. Men nå kan jeg ikke si at det er dette som er greia her. Men som sagt så var det den første tanken som slo meg.

Lenke til kommentar

Tenkte vel noe av det samme som Flodec, men merklig at det da er forhandleren som påpeker det. Men dersom den er sendt inn til service har det sikkert fulgt med en eller annen form for service rapport som innholder IMEI nummeret på den swap telefonen, som kan sjekkes opp mot telefonen trådstarter har fått. Som mobilforhandler ser jeg også en god del iphone-er bli swappet, og de ser alltid flunkende nye ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...