Gå til innhold

hjelp til kjøp av 7850


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel enda til gode å se noen tester av annet enn referansekort, så det er vanskelig å si noe på. Men, alle de tre kandidatene dine er av den stille typen (i forhold til referansekort hos HD 6*** og HD 7***).

 

Med HD 7950 mener jeg å huske at det var Sapphire sin kjøleløsning med doble vifter som stakk av med seieren når det kommer til støy, men det trenger ikke å bety noe for HD 7850.

 

-Deluze

 

 

Edit: Om det ikke kom frem i resten av posten: Enten kjøpt ett av dem nå (jeg har vanskelig for å tro at forskjellene er vesentlige), eller vent til det kommer tester av kortene.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Da velger du MSI eller ASUS.

 

Dem er like gode på støy, hvertfall fra tidligere av :)

 

Holder en finger på MSI sitt kort. Men dette er bare fordi jeg liker MSI bedre en ASUS. Men ellers så er dem så og si like støysvake begge to :)

På hjemmesiden til MSI, står det at kortet deres kommer til å være 9dB lavere en referansekort med stock kjøler :)

 

 

Men et HD7850 lager faktisk ikke så mye støy med stock kjøler i følge tester rundt om kring.

 

Dem er ganske så stille egentli.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Holder en finger på MSI sitt kort. Men dette er bare fordi jeg liker MSI bedre en ASUS. Men ellers så er dem så og si like støysvake begge to :)

På hjemmesiden til MSI, står det at kortet deres kommer til å være 9dB lavere en referansekort med stock kjøler :)

 

 

må bare stoppe deg der litt, asus sine trippel slot kjøler er bedre og støyer mindre enn MSi sin kjøleløsning, asus tar også vanligvis mindre for sin trippel slot løsning en hva MSi gjør "overall"

 

men mot Asus sin dual slot kjøleløsning er MSien bedre på begge deler, men ikke pris

 

HD 7850 er vel ett som bruker dual slot designen til Asus, så MSien er et bedre valg hvis du har de ekstra kronene...

Lenke til kommentar

Holder en finger på MSI sitt kort. Men dette er bare fordi jeg liker MSI bedre en ASUS. Men ellers så er dem så og si like støysvake begge to :)

På hjemmesiden til MSI, står det at kortet deres kommer til å være 9dB lavere en referansekort med stock kjøler :)

 

 

må bare stoppe deg der litt, asus sine trippel slot kjøler er bedre og støyer mindre enn MSi sin kjøleløsning, asus tar også vanligvis mindre for sin trippel slot løsning en hva MSi gjør "overall"

 

men mot Asus sin dual slot kjøleløsning er MSien bedre på begge deler, men ikke pris

 

HD 7850 er vel ett som bruker dual slot designen til Asus, så MSien er et bedre valg hvis du har de ekstra kronene...

 

 

 

Har bare fått med meg at topp korta, så ligger dem ganske så likt.

 

 

Men da lærte jeg noe nytt :) ty.

 

Men som du ser på prisen av disse HD7850 korta nå, ligger prisen likt mellom disse 2. Å da går du for MSI sitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...