Gå til innhold

Min Canon 7D vs 5D mk2-tråd


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde også det samme, og fulgte magefølelsen ift mitt bruk :)

 

Endte med 5D Mk II som jeg kjøpte for 9000,- pent (studio) brukt og rundt 20 000 eksponeringer. Venter bare på å få den i posten!

 

Så var det bare å lande en god deal på 24-105 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mixy: Jeg tipper meg og deg "kjøpte" samme kamera. Det var ikke så mange på bruktmarkedet som hadde gått rundt 20.000 eksponeringer.

 

Jeg fikk en dårlig følelse og spurte selger på fredag om han hadde solgt til to personer. Jeg ble forsikret om at det ikke var tilfelle og seinere samme dag fikk jeg en sendingsbekreftelse,

 

Men, lørdag fikk jeg en ny e-post der selger sa at han faktisk hadde solgt til to og at den andre kjøperen hadde forhåndsbetalt. Derfor ble sendingen stoppet og jeg nedprioritert. :S

 

 

Nå har jeg riktignok fått tilslag på et nytt 5D mk2 for kr 9.000 og et 24-105 for kr 5.000. Tør riktignok ikke juble før jeg har tingene i egne hender! ;)

Lenke til kommentar

Ja det er nok to sider av samme historie. Du kan jo se for deg jeg ble litt nervøs når jeg regnet med å få det idag, men heller fikk beskjed om at det var sendt til noen andre :)

 

Jeg gir 6000 for et 24-105 som bør komme i midten av neste uke så tenker jeg enden på vise blir god uansett :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg riktignok fått tilslag på et nytt 5D mk2 for kr 9.000 ...

Det skal ikke være enkelt dette. Selger kontaktet meg i går og ønsket å sjekke hva han kunne få i innbytte pris før et evt. salg til meg. Om jeg ga 9.500 så skulle jeg få det.

 

Jeg minnet han pent på at han alt hadde akseptert mitt bud og at det var bindende...

 

 

Mixy: Ser på pakkesporing at ditt kamera fortsatt er på vei til meg. Jeg kunne sikkert hentet det ut og krevd min rett, men har ingen planer om det! Håper selger får returnert det snarlig og sendt det til deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...