Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet følelser, vil ha henne


Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt det litt vanskelig med dama nå, vi har vært sammen bare 1 år og nå sier hun at det finnes ikke følelser for meg lenger.

Vi har hatt noen krangler, å det har vært litt surt i det siste, jeg har vært sint og irritert over den minste ting.

Jeg har blant annet truget henne med å gjøre det slutt å stukket av, men kommet tilbake samme dag (ja ganske teit). .

 

I dag fikk jeg beskjeden om at det ikke fantes noen følelser for meg, hun så seg lei på all krangelen. MEN jeg satt i 2 timer å prøvde skvære det opp, det endte med en pause fra hverandre til mandag så hun kan finne ut hva som skal skje. Jeg er livredd, jeg har ikke vært sint eller noe slik de siste dagene, jeg blir glad av å tenke på alt vi har gjort.. Men er også helt fra meg, jeg får ikke engang ringe når hun skal legge seg, lønner det seg å vente til hun vil snakke? Er desperat, vi bor sammen (ikke akkuratt nå), å skjønner ikke hvordan det kan bli uten henne.

Spurte lenge om jeg fikk ett kyss før jeg pakket å stakk, jeg fikk det å spurte om hun følte noe. Hun mener jeg er manipulerende, og at hun føler seg dårlig over hva hun gjør mot meg. Sier hun er sint på seg selv å gråter over at jeg har det vondt (under samtalen). Har sendt en lang savne/nostalgi-sms, men fikk svar på at jeg får holde munn til mandag..

Har mange bilder fra hvor bra det var før som ett redskap om det er noen ideer.

 

Jeg orker ikke tanken på mandag om at det kan bli slutt, noen tips?

 

Postet av anonym: 9f4fe6624c6179f0c8bdd67795c69f13

 

Postet av anonym: 9f4fe6624c6179f0c8bdd67795c69f13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har en krise i forholdet, det siste du bør gjøre nå er å virke svak.

 

Ikke vis at du vil gjøre alt for henne.

Ikke vis hvor høyt du elsker henne.

Ikke vis hvor knust du blir og hvor redd du er for å miste henne.

Ikke vis at du er desperat.

Ikke prøvd å "snakke henne til fornuft".

Ikke prøvd å "tenk på noen løsning".

Ikke tigg etter tegn som viser at hun fremdeles bryr seg om deg.

 

Det er følelser det er snakk om og det er noe som du ikke kommer til å forstå - det må bare gjøres/prøves i praksis - glem teorien.

 

Det du må gjøre er å leve livet og gjøre deg mest mulig attraktiv. Glem henne og bruk tiden med venner istedet, vis at du ikke trenger henne og klarer deg kjempefint uten.

 

Du må la henne få avstand fra deg, la henne smake på hvordan det er å ikke ha deg rundt seg. Hvis hun savner deg og tenker at ting var bedre i lag med deg vil hun komme krypende/gråtende tilbake og ikke forstå hvordan hun kunne være så dum at hun nesten mistet deg.

 

Ikke plag henne med å være innpåsliten og kontakte henne, hun har sagt at hun vil ha en pause så la henne få det.

Planen er å få henne over på tankene at den pausen var en dårlig idé, men det må hun erfare selv.

 

Lykke til :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere har en krise i forholdet, det siste du bør gjøre nå er å virke svak.

 

Ikke vis at du vil gjøre alt for henne.

Ikke vis hvor høyt du elsker henne.

Ikke vis hvor knust du blir og hvor redd du er for å miste henne.

Ikke vis at du er desperat.

Ikke prøvd å "snakke henne til fornuft".

Ikke prøvd å "tenk på noen løsning".

Ikke tigg etter tegn som viser at hun fremdeles bryr seg om deg.

 

Det er følelser det er snakk om og det er noe som du ikke kommer til å forstå - det må bare gjøres/prøves i praksis - glem teorien.

 

Det du må gjøre er å leve livet og gjøre deg mest mulig attraktiv. Glem henne og bruk tiden med venner istedet, vis at du ikke trenger henne og klarer deg kjempefint uten.

 

Du må la henne få avstand fra deg, la henne smake på hvordan det er å ikke ha deg rundt seg. Hvis hun savner deg og tenker at ting var bedre i lag med deg vil hun komme krypende/gråtende tilbake og ikke forstå hvordan hun kunne være så dum at hun nesten mistet deg.

 

Ikke plag henne med å være innpåsliten og kontakte henne, hun har sagt at hun vil ha en pause så la henne få det.

Planen er å få henne over på tankene at den pausen var en dårlig idé, men det må hun erfare selv.

 

Lykke til :)

 

 

 

 

Denne personen er smart..

Gjør som h*n sier..

 

Jeg gjorde det totalt motsatte å det lønner seg virkelig ikke..

Lenke til kommentar

føyer meg til de rådene ovenfor. Har selv følt det dama di sier hun føler, og det hjelper absolutt ikke med innpåslitenhet. Vil anbefale deg å gjøre som skrevet ovenfor men også bare kort og enkelt gjøre det klart at du respekterer ønsket hennes selv om du elsker henne eller noe. Ikke mas eller press henne, samtidig som du burde vise at du ikke er totalt likegyldig. Hvis du viser at du til tross for følelsene dine setter hennes ønske først, kan gjerne telle positivt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...