Gå til innhold

The Orange - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Tips til sleeving: Ser du bruker sleeve og én stor krympestrømpe før kontakten. Hvis du bruker en liten krympestrømpe på hver kabel, og så en stor rundt alle tre, så slipper du det gule/røde/svarte på bildet her.

 

dsc01224r.jpg

 

EDIT: Feil med link til bilde.

Om du mener den på skjermkortvifta så skal den gjøres opp igjen. Ble ikke helt fornøyd, men hadde ikke mere tid til å gjøre det idag. Dessuten så synes ikke 3 pin kontakta da den sitterpå viftestyringa. Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mener den på skjermkortvifta så skal den gjøres opp igjen. Ble ikke helt fornøyd, men hadde ikke mere tid til å gjøre det idag. Dessuten så synes ikke 3 pin kontakta da den sitterpå viftestyringa. Men takk for tipset :)

Tenkte generelt. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men mulig du ser det på dette bildet:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=423000

 

EDIT: Helt nederst på bildet. It's a krympestrømpe in a krympestrømpe! Inception!!

Endret av konduktans
Lenke til kommentar

Vel, er ikke så mørkt. ER bare blitsen på kameraet som fucker opp alt. Du kan se igjennom, du ser det godt med leds på innsiden.

 

Jeg skal iværtfall bli ferdig med lakkeringen til TG, ledsene tror jeg ikke at jeg får før tg. Ikke alle ledsene iværtfall. Får mest sannsynelig en vifte imorgen eller på mandag, og ny skjermkortkjøler på tirsdag. Så dette går akkurat det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...