Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syntes jenter om hår på penis og baller?


BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs på jenta.

Spørs på veksten.

 

Ser det ut som om King Kong gjemmer seg i trusa kan det nok være lurt å nappe litt...

Det ser da ut som om det fungerte rimelig greit for King Kong.

dd_kingkong685.jpg

 

Men ja, dette varierer vel. Har hørt jenter si begge deler, men tror nok de fleste går for hårfritt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hårfritt er greit - da er det lettere å leke med hele utstyret. Er også noen gutter som sier det føles bedre når man ikke har hår der. Det plager meg ikke når kjæresten ikke har barbert på en stund heller, så lenge det ikke er så langt at jeg får det i munn og nese. For meg går et par cm greit, så lenge det ikke er så langt at det forstyrrer meg fra å gjøre det jeg vil.

 

Personlig, synes jeg det er bedre å ha noen med litt hår, men som lukter godt enn en som er glattbarbert, men lukter svette baller :glare:

Lenke til kommentar

Så lenge mannen bryr seg om intimhygiene så spiller det ingen rolle om han har hår der nede eller ikke. Dog kan det være litt rart hvis han har tatt vekk absolutt alt, føles litt gutteaktig. Men det er faktisk ganske digg å stryke hendene over nybarberte baller. (Nå begynte jeg å fantasere litt her).

 

Men det er vel ingen som har hår PÅ penis?!? Det er vel snarere rundt? DET hadde jo vært ganske udigg. Så for den som har det; FJERN FJERN FJERN!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...