Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

noen tips til engelsk leksa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi skal skrive en fortelling i egelsk, trenger virkeli noen tips til hva jeg kan skrive om:

 

''write a story about something you, or someone you know, decide not to do, so that you/they could help someone else.''

 

dette er oppgaven, kom gjerne med noen tips litt raskt...

:thumbup:

 

Den var litt tricky :)

 

Hva med pengebruk, brukte pengene på rødekors e.l. i stede for å kjøpe noe selv.

 

Eller skulle dra å gjøre noe (venner, trening etc.) men valgte å hjelpe noen gamle i stede?

 

Sikkert mer kreative sjeler på forumet enn meg :)

Lenke til kommentar

vi skal skrive en fortelling i egelsk, trenger virkeli noen tips til hva jeg kan skrive om:

 

''write a story about something you, or someone you know, decide not to do, so that you/they could help someone else.''

 

dette er oppgaven, kom gjerne med noen tips litt raskt...

:thumbup:

 

Den var litt tricky :)

 

Hva med pengebruk, brukte pengene på rødekors e.l. i stede for å kjøpe noe selv.

 

Eller skulle dra å gjøre noe (venner, trening etc.) men valgte å hjelpe noen gamle i stede?

 

Sikkert mer kreative sjeler på forumet enn meg :)

 

takk for tips, alt er bedre enn ingenting. jeg eier ikke fantasi :tease:

Lenke til kommentar

Skriv om en nedlagt fabrikk som det spøker på. Og du er inni fabrikken og opplever masse skummet og rart. La slutten ende med noe morsomt så slår det nok ann ;)

 

Hva hadde det med problemstillingen som ble gitt å gjøre?

 

Med litt kreativitet, ja. Noe man vil oppleve der, finner noen som trenger hjelp, hjelper de i stedenfor, kan bli bra det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...