Gå til innhold

Utdanning - informasjonsteknologi


One

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir ferdig der til sommern, og har allerede flere jobbtilbud hvor lønna ligger mellom 400 000kr og 450 000kr. Eneste forskjellen på Dataingeniør og Informasjonsteknologi er 3 realfag.

 

Foreleserne er av varierende kvalitet, noen bra og andre dårlig. Jobber man litt jevnt med fagene får man mye igjen. Det går stort sett i Java og alt er lagt opp slik at alle skal ha mulighet til å gjøre det bra uavhengig av hvor mye man kan fra før.

 

Mattebiten er Diskret Matematikk som dreier seg mye om logikk og slikt, ikke noe som ligner på matten fra vgs.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Tenker på det samme sjølv! Har sett litt rundt på diverse skular, og for meg verkar det som at NTNU og NITH/UiO har dei beste linjene innan faget i Noreg, stemmer dette? Bur no i Bergen, så hadde jo vert fint å tatt det der, men dersom det er slik at det er mykje betre andre plassar, så har eg ikkje noko problem med å flytte på meg, er mest ute etter best mogleg kvalitet på utdanninga.

 

Har forøvrig ikkje R1 matte endå, men tenkte å ta dette som eit sommerkurs, nokon som har erfaringar rundt det, og korleis det fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...