Gå til innhold

Intels nye topprosessor forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

As the delay is caused by inventory concerns rather than a technical problem, it's unlikely to affect the desktop market. Currently, the only sources speaking out about the delay come from the world of laptops which suggests desktop Ivy Bridge chips are still on track for an April launch with full availability.

Kilde: http://www.bit-tech....-bridge-delay/1

 

Fra kildeartikkelen hardware har brukt:

...

mass shipments are not expected to occur until after June, according to sources from notebook players.

Du tenkte ikke på å nevne dette i artikkelen din da, Mr. Nilsen?

 

Det står i andre avsnitt av saken:

 

..Bransjenettstedet Digitimes, som har vært i kontakt med kilder hos produsentene av bærbare maskiner..

 

 

..og i fjerde:

..kildene sier til nettstedet at bærbarprodusentene har problemer med å selge unna..

 

 

http://vr-zone.com/a...cpus/14933.html

Kommer vi til å se en ny artikkel på hardware som forteller dette? Det gir vel ikke like mange klikk og reklameinntekter i forhold til artikler som sprer grunnløst svada.¨

Og når ble Ivy Bridge intels nye topprosessor? Dette er da virkelig socket 2011 og SB-E til evt. IB-E kommer til jul, med mindre jeg har blingsa.

 

Bærbare maskiner er den største biten av forbrukermarkedet for prosessorselskapene, og det er akkurat det denne saken handler om - det største markedet. På det tidspunktet saken ble skrevet fant jeg ingen kilder som nevnte desktop-prosessorene, så disse er ikke nevnt i denne saken. Hele veien er det snakk om bærbare maskiner.

 

Jeg endrer forøvrig tittelen nå for å få bort topp-delen av den.

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...