Gå til innhold

Gratis Half-Life

Anbefalte innlegg

Skrevet
In anticipation of the upcoming release of Half-Life 2, Valve Software has made Half-Life (one of the finest games of all time) available for free, via their new Steam client, a "broadband delivery platform" for simply distributing games and their updates. Also included is Counter-Strike, the most popular multiplayer game online, and Opposing Force, the Half-Life expansion pack with an alternate but parallel storyline to Half-Life.

artikkel

Vel, har allerede HL :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenker på CS da..

Les artikkelen da.

Also included is Counter-Strike, the most popular multiplayer game online, and Opposing Force, the Half-Life expansion pack with an alternate but parallel storyline to Half-Life

Tror det tillsier at det er gratis ja.

Skrevet

Hmmm... kanskje jeg skal gidde å skaffe meg Half-Life jeg også da. Men ikke for CS. Det skal jeg fjerne om det går. Satser heller på DoD ja. :D

Skrevet
"The first ten million years were the worst. And the second ten million, they were the worst too. The third ten million, I didn't enjoy at all. After that I went into a bit of a decline." --Marvin

And the most interresting conversation was with a coffeemachine 75 million years ago... :lol:

• 1 måned senere...
Skrevet

Mener å ha lest at en må han en cd-key for å få tilgang til steam. Tror det var på på csnation.counter-strike.net for et par dager siden

Skrevet
Mener å ha lest at en må han en cd-key for å få tilgang til steam. Tror det var på på csnation.counter-strike.net for et par dager siden

I betaen trengte du ikke cd-key, men nå som final er ute så trenger du dessverre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...