b-real Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 In anticipation of the upcoming release of Half-Life 2, Valve Software has made Half-Life (one of the finest games of all time) available for free, via their new Steam client, a "broadband delivery platform" for simply distributing games and their updates. Also included is Counter-Strike, the most popular multiplayer game online, and Opposing Force, the Half-Life expansion pack with an alternate but parallel storyline to Half-Life. artikkel Vel, har allerede HL
atticus Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Spørsmålet er .. Følger det med CD Key ? Neppe. Som igjen medfører at alle cs spillere må kjøpe cd-keys..
b-real Skrevet 21. august 2003 Forfatter Skrevet 21. august 2003 Når det står gratis, så er det gratis. Det er ikke noe cd-key.
b-real Skrevet 21. august 2003 Forfatter Skrevet 21. august 2003 Tenker på CS da.. Les artikkelen da. Also included is Counter-Strike, the most popular multiplayer game online, and Opposing Force, the Half-Life expansion pack with an alternate but parallel storyline to Half-Life Tror det tillsier at det er gratis ja.
einarjh Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Hmmm... kanskje jeg skal gidde å skaffe meg Half-Life jeg også da. Men ikke for CS. Det skal jeg fjerne om det går. Satser heller på DoD ja.
abcd423417984 Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 hvis det følger med cdkey, eller cdkey systemet blir avsluttet vil antagligvis serverne bli overbelastet av cheatere...
Darth Godo Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 "The first ten million years were the worst. And the second ten million, they were the worst too. The third ten million, I didn't enjoy at all. After that I went into a bit of a decline." --Marvin And the most interresting conversation was with a coffeemachine 75 million years ago...
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Nå er eg ikke med her. Er det gratis og cd-key følger med eller ikke? Kan eg begynne å kicke assen deres gratis eller er det noen catch her?
fabio Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Mener å ha lest at en må han en cd-key for å få tilgang til steam. Tror det var på på csnation.counter-strike.net for et par dager siden
Outlook Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Mener å ha lest at en må han en cd-key for å få tilgang til steam. Tror det var på på csnation.counter-strike.net for et par dager siden I betaen trengte du ikke cd-key, men nå som final er ute så trenger du dessverre det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå