Gå til innhold

Hvilke(t) bildeforum bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Legger ikke inn bilder for å få kritikk/kommentarer for tiden. Bruker månedstråden for å laste opp ting jeg holder på med og har lyst til å vise frem. Bruker flickr som et online album.

 

2. Primært så har jeg ikke nok energi for tiden. Og login-problematikken jeg sliter med, gjør det så tungvindt at jeg ikke orker å gå inn å titte heller.

1: Ser at mange bruker flicr som "album", og dette er vel kanskje et av de "greieste" albumene på nett (har ikke hatt behovet ennu)... :roll:

 

 

2: Skjønner godt dette mht. hvordan energinivået styrer en (og plutselig en dag er en tilbake for fullt) :cool:

 

 

Litt dumt at enkelte her inne sliter med login da, opplever selv også av og til at jeg ikke blir "godtatt" og må laste på nytt - virker som om det er en del smågrums på den nye serveren..... :hmm: Har nå lagt inn de forskjellige "sidene" jeg bruker mest på Akam i en egen bokmerkekoblingsmappe i nettleseren (letter jobben når en først logger seg på).... :yes:

Lenke til kommentar

2: Skjønner godt dette mht. hvordan energinivået styrer en (og plutselig en dag er en tilbake for fullt) :cool:

Håper det tar seg opp snart.

 

Litt dumt at enkelte her inne sliter med login da, opplever selv også av og til at jeg ikke blir "godtatt" og må laste på nytt - virker som om det er en del smågrums på den nye serveren..... :hmm: Har nå lagt inn de forskjellige "sidene" jeg bruker mest på Akam i en egen bokmerkekoblingsmappe i nettleseren (letter jobben når en først logger seg på).... :yes:

Det er ikke så stort problem for de som har kun en maskin. Men jeg sitter på minst tre i løpet av en dag. Noen dager er jeg innom enda fler. Og logger jeg inn et sted, så blir jeg automatisk logget ut på de andre maskinene. Men det gjelder kun digit.no diskusjon.no har ikke det problemet. Hvorfor så mange maskiner? 1. jobbmaskin. 2. Stasjonær hjemme. 3. laptop hjemme. 4. Reiselaptop. 5 tablet. Pluss et par linuxmaskiner.

Lenke til kommentar

1. For tiden bare Akam.no Bildekritikk fordi stedet har potensiale.

 

2. Har ikke så veldig stort publiseringsbehov selv om jeg driver med

foto i en eller annen form hver eneste dag. Forumaktivitet er tidkrevende,

og nytten/gleden står ikke alltid i forhold til hverandre - noe som selvfølgelig

vil variere i perioder.

 

Er ikke så sikker på om jeg er enig i at økt aktivitet er av det gode heller, rent

bortsett fra at det genererer flere klikk og lønnsomhet.

 

1: Enig i at det finnes et uutløst potensiale her inne ja... :thumbup:

 

 

2: Skjønner godt at det varierer med aktiviteten - en kan jo ikke rekke over alt heller (selv om en gjerne skulle) - det viktigste er jo at får brukt tid på å ta bilder og ev. arbeide med disse... :cool:

 

 

Mht. økt aktivitet så mener jeg vel at det er "artigere" å følge med her inne når det er en viss aktivitet/engasjement! Henter stadig enkelte "gullkorn" herfra "so to speak"... :hmm: Og hva det fører til av klikk og lønnsomhet har jeg vel heller et nokså avslappet forhold til (les: forstår jeg meg ikke på)... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...