Gå til innhold

Ujevn/hakkete kamerabevegelse med musa.


Anbefalte innlegg

Hakkingen kan du si er helt jevn. Helt konstant, alltid like ille.

 

Er noe jeg har problemer med i noen spill. Skyrim (endte med 360 kontroll), Kindoms of Amalur, Dead Island, Batman: Arkham Asylum/City (360 kontroll her óg), for å nevne noen. Mange spill jeg ikke har dette problemet. Dette fører til konstant irritasjon og noen ganger kvalme hvis det er kombinert med screen tearing og lav FOV (Dead Island). Har prøvd å skru ned/opp ingame sense og leke med den i programvaren som fulgte med musa. Bruker en Ace of Sweden EDGE 3200, den første versjonen. Skal prøve med en annen mus i morgen om jeg får tak i en.

 

Bare jeg som opplever dette? I feks Tribes, Killing Floor og Portal 1/2 har jeg ingen problemer

 

Noe jeg evt. kan gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt både HD 5770 og HD6770. Ikke CFX. Husker ikke akkurat hvilket hovedkort osv jeg har her jeg sitter på skolen. Asus P7 ettellerannet, 4GB 1333mhz ram.

Ikke noen forskjell på de to skjermkortene, har ikke overklokka noe.

 

Musa var jo Ace of Sweden EDGE 3200 :)

Da er det vel kanskje interessant å vite hva slags framerate (fps) du får, og når du oppdaget dette problemet.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe forhold mellom denne hakkingen og FPS, aldri hatt på akselerasjon.

60 FPS, fortsatt hakking, 100fps, hakking, 30fps, hakking.

 

Det er bare kamerabevegelsene som er hakkete, når jeg feks bare løper rundt uten å bevege på kamera kjører alt glatt, eller om jeg bytter til Xbox kontrollen, da går kamerabevegelsene helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...