Gå til innhold

1. linjesupport hos Telenor via konsulentselskap


Gjest Slettet+23asd4f

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+23asd4f

Ingen erfaring, halvveis i bachelorgraden. Hva bør jeg ha i timeslønn? Eller hva bør jeg akseptere og ikke akseptere?

Jeg så det var flere 1. linjesupport-tråder, men ville ikke jacke trådene..

 

Hos Telenor via et konsulentselskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet hos Ventelo for 130kr timen for en ukes tid siden.

Tilsvarende stilling.

Vi startet en gruppe samtidig, alt fra ingen utdanning til master grad.

 

 

Tror ikke bachelorgraden din har noe å si her, virker som all kunnskap man trenger og kan bruke nesten bare er spessifisert for akkurat dette feltet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Takk takk. Jeg kan vel ikke forhandle meg noe steder heller siden jeg ikke har erfaring(?). Har hørt at noen tjener 120kr i timen og det veldig lite.. Har det noe å si om jeg jobber via et konsulentselskap? Vil jeg ta på CV feks skrive jobbet for Telenor eller konsulentselskapet? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Takk takk. Jeg kan vel ikke forhandle meg noe steder heller siden jeg ikke har erfaring(?). Har hørt at noen tjener 120kr i timen og det veldig lite.. Har det noe å si om jeg jobber via et konsulentselskap? Vil jeg ta på CV feks skrive jobbet for Telenor eller konsulentselskapet? :p

Hvem betaler lønna di. Dem er det som skal stå på CV'en.

Lenke til kommentar

Takk takk. Jeg kan vel ikke forhandle meg noe steder heller siden jeg ikke har erfaring(?). Har hørt at noen tjener 120kr i timen og det veldig lite.. Har det noe å si om jeg jobber via et konsulentselskap? Vil jeg ta på CV feks skrive jobbet for Telenor eller konsulentselskapet? :p

Hvem betaler lønna di. Dem er det som skal stå på CV'en.

 

Dersom du jobber fast hos Telenor som kundekonsulent i et år, skriver du ikke på CV'en din "2012-2013; Ekstrabemanning, Adecco", da skriver du selvfølgelig "2012-2013; Kundekonsulent, Telenor". Det blir vanligere og vanligere å være ansatt gjennom andre byråer, de legger seg ikke opp i dette dersom du har jobbintervjuer senere.

Endret av SpinozaSittSkjegg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er en stor forskjell å være utleid til Telenor gjennom Addecco, enn det er å være ansatt i Telenor.

Selvfølgelig kan man ta med at man har vært hos Telenor i et år, men gjennom Addecco.

Selvfølgelig lyver man IKKE på en cv.

Lenke til kommentar

Proffice er konsulentselskapet som telenor bruker. Nå jeg jobbet der i sommer fikk jeg 125kr timen pluss tillegg for kveld og helg. Når jeg vart fast ansatt på høsten økte det til 150kr timen + tillegg.

Du vil få opplæring så hvilken utdannelse du har er ikke så relevant. Jeg hadde en opplæringsperiode på seks uker tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er en stor forskjell å være utleid til Telenor gjennom Addecco, enn det er å være ansatt i Telenor.

Selvfølgelig kan man ta med at man har vært hos Telenor i et år, men gjennom Addecco.

Selvfølgelig lyver man IKKE på en cv.

Det som er viktig for arbeidsgiver er hvor du har jobbet, ikke hvem som betaler deg.

Om du har jobbet et halvt år hos telenor via adecco, eller et halvt år hos telenor (uten bemanningsbyrå) sitter du igjen med akkurat den samme kompetansen og erfaringen.

 

Jeg ville nok skrevet Telenor (via Adecco) på CV-en.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en stor forskjell å være utleid til Telenor gjennom Addecco, enn det er å være ansatt i Telenor.

Selvfølgelig kan man ta med at man har vært hos Telenor i et år, men gjennom Addecco.

Selvfølgelig lyver man IKKE på en cv.

Selvfølgelig lyver man ikke på CV-en, men det sier fremtidige arbeidsgivere veldig lite om jeg skriver opp Xtra Personell. Det beste vil da å skrive opp firmaet man er utleid til, og legge til at man var utleid via Xtra.

Flere eventuelle mellomledd ville jeg ikke lagt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er en stor forskjell å være utleid til Telenor gjennom Addecco, enn det er å være ansatt i Telenor.

Selvfølgelig kan man ta med at man har vært hos Telenor i et år, men gjennom Addecco.

Selvfølgelig lyver man IKKE på en cv.

Det som er viktig for arbeidsgiver er hvor du har jobbet, ikke hvem som betaler deg.

Om du har jobbet et halvt år hos telenor via adecco, eller et halvt år hos telenor (uten bemanningsbyrå) sitter du igjen med akkurat den samme kompetansen og erfaringen.

 

Jeg ville nok skrevet Telenor (via Adecco) på CV-en.

 

100% enig, man må være bra dum om man på CV-en skriver kun Adecco, Proffice eller Dfind istedet for hvor man egentlig har jobbet. Man gjør tross alt akkurat de samme oppgavene som en som er fast ansatt i Telenor. Jeg jobbet selv hos Telenor via Dfind. Dette var en 2 linjesupport og startet på 165kr, men etter fast ansettelse fikk man ikke høyere lønn. Derimot får man det som er av Telenor goder. Gratis telefon, gratis internett, veldig billig lunsj/middag. Veldig billig medlemskap på treningssenter o.s.v. samt litt bedre betingelser om man jobber sent eller på helligdager. Grunnlønnen blir dog den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...