Gå til innhold

GPS.C Høstrekruttering 2003 - BF1942 Klan


Anbefalte innlegg

Jepp, ny sesong kommer med drittvær og tullball, vi trekker innendørs og fortsetter moroa fra i vår. Men vi har hatt litt frafall, og ser oss derfor om etter noen nye fjes! :D <- slike fjes vil vi ha!

 

Så er du ute etter en seriøs klan, med mye humør, så les videre. Folkene du skal kontakte er meg, Griff eller Target. Jeg er for tiden uten nett, så det kan være like greit å gå rett til de to sistnevnte, som har min fulle tillit. :)

 

Du finner oss slik:

Hjemmeside: http://www.battlefield.no/gpsc

IRC: #gps.c @ quakenet

 

Vi har en del krav til potensielle medlemmer:

 

Skills.

Vi spiller hovedsaklig for å ha det gøy, men vi spiller for å vinne. Derfor er vi ute etter folk med gode skills, du må også vise at du har et godt øye for teamplay og taktikk. Du må være villig til å akseptere å ta ansvar i forsvar, selv om dette kan innebære at du må ta en rolig omgang i rear echelon.

 

Voicecomm

Du må også ha utstyr for voicecomm. Vi bruker for tiden programmet Ventrilo til dette, og det brukes til tider VELDIG aktivt! :)

 

Aktivitet.

Vi har historisk sett hatt temmelig høy aktivitet, med en del sene kamper. Dette bør ikke være for avskrekkende! :)

 

Aldersgrense 18 år.

Denne er ikke obligatorisk, men du skal ihvertfall oppføre deg som om du er så gammel. Vi krever at du kan tåle motgang like bra som medgang, whine og annen tåpelig oppførsel overfor motstandere blir ikke akseptert.

 

Høres dette bra ut? Ta kontakt! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...