Gå til innhold

HTC Desire HD lagger og problemer med lyd


Emma22

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en HTC Desire HD siden sommeren i fjor. Har vært godt fornøyd i grunn, men det har vært noen små ting. Den har vært inne å fått ny sim-kort leser da det var noe problem med lesingen av bilder fra minnekortet. (Sim-kortleser og minnekortleser sitter sammen. Det har funket bedre siden byttet.

Et annet problem er at når jeg ringer ut er det ofte at jeg må ringe to ganger, fordi den første gangen kommer ikke lyden igjennom. Jeg ser at det står at den ringer, og samtaler kan begynne. Legger jeg på og ringer på nytt går det som regel greit. Litt irriterende, men til å leve med.

Det som virkelig plager meg er at den har begynt å lagge noe voldsomt den siste tiden. Har jeg spilt Angry birds eller vært inne på innstillinger, Facebook eller liknende og skal tilbake til dashbordet kommer det først opp en hvit skjerm med HTC logoen på, før denne forsvinner og dashbordet står og lagger lenge før det er klart til bruk. Frykelig irriterende. Noen som aner hva dette skyldes, og hva som kan fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...