Gå til innhold

Underskriftskampanje for at MIC frigir teknologi


Anbefalte innlegg

En av de største faksjonene i dagens geopolitiske landskap, "the Military Industrial Complex" har lagt ned mye penger i forskning på noe som kalles "elecrogravitics". Ikke mitt fagfelt, men såvidt jeg forstår handler det om sanking av entropisk energi og kan visstnok føre til store framskritt for faget elektromagnetisme. Etter sigende skal den muliggjøre et minimalt forbruk av energi.

 

på en "perpetuum mobile" som jeg har sett hittil, er bygget på det arbeidet som er offentliggjort. Denne tingesten når (svimlende) 12 RPM på 0,000002 Ampere. Ingen dårlig oppnåelse.

 

Skriv under på denne underskriftskampanjen og gi vann på mølla til de som vil se all vitenskap gjort fullstendig "open source". Kanskje blir også ventetiden kortere for svevende biler. Søket etter en nulleder i romtemperatur kan ta en stund.

 

(Gjør dette mest som en tjeneste til en god venn og kollega.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ville nok hatt helt ville teknologiske framskritt om all vitenskap ble åpen for allmennheten. Millioner av amatørforskere ville tatt teknologi og forskning til et nytt nivå. Problemet er både spørsmålet om patenter og at alt av militær teknologi og forskning ville vært på avveie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...