Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ps3 funker ikke


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en ps3 på exspert i 2008 som har funket helt fint, men nå så klikker den vist jeg spiller mw3 og når jeg prøver og bruke nettleseren så får jeg error som sier at jeg har forlite ram...

 

har jeg forstått det ret når jeg sier at datamaskiner og sånn har en 5års garanti i norge?

vist jeg har rett, er det da mulig og få pengene tilbake på den eller få en ny en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte en ps3 på exspert i 2008 som har funket helt fint, men nå så klikker den vist jeg spiller mw3 og når jeg prøver og bruke nettleseren så får jeg error som sier at jeg har forlite ram...

 

har jeg forstått det ret når jeg sier at datamaskiner og sånn har en 5års garanti i norge?

vist jeg har rett, er det da mulig og få pengene tilbake på den eller få en ny en?

 

Du har en reklamasjonsrett på 5år ja,så får du ikke fikset det er det bare å dra ned på expert å levere den.Da sender de den inn til service,og imens drar du på elkjøp,kjøper en ny og leverer den tilbake når du har fått tilbake den gamle fra reperasjon;D

Lenke til kommentar

jeg kjøpte en ps3 på exspert i 2008 som har funket helt fint, men nå så klikker den vist jeg spiller mw3 og når jeg prøver og bruke nettleseren så får jeg error som sier at jeg har forlite ram...

 

har jeg forstått det ret når jeg sier at datamaskiner og sånn har en 5års garanti i norge?

vist jeg har rett, er det da mulig og få pengene tilbake på den eller få en ny en?

 

Du har en reklamasjonsrett på 5år ja,så får du ikke fikset det er det bare å dra ned på expert å levere den.Da sender de den inn til service,og imens drar du på elkjøp,kjøper en ny og leverer den tilbake når du har fått tilbake den gamle fra reperasjon;D

 

ok da blir det rep på den, har expert fortsatt 30dagers retur rett?

Lenke til kommentar

Fortell dem at du ønsker å låne en maskin mens din egen er på reparasjon. Dette har du krav på hvis avhjelp tar mer enn en uke iht forbrukerkjøpslovens §30, så lenge "kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres". Om Expert argumenterer med at de ikke har PS3 til utlån og at de taper penger på å snitte en salgsvare, kan du i neste omgang misbruke returretten deres, som fremdeles er 30 dager.

Lenke til kommentar

Hei. Joda. Det er 30 Dagers retur-rett på Expert da helst embalasjen og kvitteringa.

Du skal også helst ha kvitteringa når du skal levere den inn på Service også. Det er jo ingen som vet at du er du. Du kan jo si at du heter det navnet også er du en annen person.

Du kan levere den inn på Service, og hvis butikken har en Låne Maskin når du leverer din på Service så kan du nok få lånt deg en mens din er på Service. Bare huske på å ta ut eventuelle spill/film som står i maskina om det er mulig.

Lenke til kommentar

Hei. Joda. Det er 30 Dagers retur-rett på Expert da helst embalasjen og kvitteringa.

Du skal også helst ha kvitteringa når du skal levere den inn på Service også. Det er jo ingen som vet at du er du. Du kan jo si at du heter det navnet også er du en annen person.

Du kan levere den inn på Service, og hvis butikken har en Låne Maskin når du leverer din på Service så kan du nok få lånt deg en mens din er på Service. Bare huske på å ta ut eventuelle spill/film som står i maskina om det er mulig.

jeg har førerkort, og navne mitt står i databasen deres, tror ikke det blir et problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...