Gå til innhold

Test: Intel SSD 520 Series 240 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg vil heller ha ett år og to gammel teknologi til merkbart lavere pris. Ytelsen er jo langt forbi snurredisker uansett. Så hvorfor kan vi ikke få redusert pris på den "gamle" teknologien? :angry:

 

Er redd for at tiden det tar før prisen synker på ssd'er vil bli lenger en hva den var for overgangen fra CRT til flate skjermer... :thumbdown:

Endret av Bruker-245639
Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha ett år og to gammel teknologi til merkbart lavere pris. Ytelsen er jo langt forbi snurredisker uansett. Så hvorfor kan vi ikke få redusert pris på den "gamle" teknologien? :angry:

 

Er redd for at tiden det tar før prisen synker på ssd'er vil bli lenger en hva den var for overgangen fra CRT til flate skjermer... :thumbdown:

 

Det er vel ikke så mye å spare på å bruke "gammel teknologi", på denne fronten.

 

Ellers så er jeg enig ytelsesmessig, til vanlig hjemmebruk er det "godt nok" per i dag (for meg ihvertfall), det er GBV/kr og stabilitet som evt får meg til å oppgradere.

 

AtW

Lenke til kommentar

Etter å ha lest anandtech sitt review og sine "funn" synes jeg kanskje ikke Intel fortjener trekk for prisen. Med mindre det allikevel skulle vise seg at Intel sin SandForce også er plaget av BSOD og andre bugs fremdeles.

 

Kvalitet koster, men gir samtidig en bedre brukeropplevelse . Eller så kan du kjøpe billig og irritere deg grønn :-p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner jeg grøsser litt når jeg leser de har sandforce kontroller. Er ikke langt unna at jeg kaster min agility 3 i veggen, sånn som den låser seg hele tiden.

 

Men det er kanskje håp når intel har utviklet firmware selv. Men vil vente litt, for og se om den har de samme problemene som ocz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...