Zinzion Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Hallo, har et veldig spesielt hovedkort ( jeg tror det er spesielt siden komplett hadde aldri hørt om disse koblingene ) men har lyst til å sette inn større strømforsyning men den har en 12 pin kobling =/ Har noen gode forslag til åssen jeg kan løse dette? kanskje skaffe en 8 pin til 12 pin overgang eller noe ? Forklaring:
sofTest Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 12-pin? På bildene ser jeg 4-pin + 10-pin. Hvis det er 10-pin du mener, så finnes det en 10-pin atx standard, som det finnes adaptere for. Om det passer ditt hovedkort vet jeg ikke, men mer info finner du ved å Google "10-pin" atx adapter
mobile999 Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Det ser ut som de 10-pin + 4-pin koblingene du viser fram fra strømforsyningen er et "ikke standard" system fra en Dell. Du må poste merke og modell av pc'en din (gjerne også service tag) for å finne en løsning på problemet. Endret 6. februar 2012 av mobile999
Zinzion Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Skrevet 9. februar 2012 Ah, okay. Pc'n er en Lenovo S20 pc (M/T - m: 4105-E2G )
sofTest Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Det står på denne siden, at pluggen er 10-pin ATX standard, på dette hovedkortet brukt til å forsyne VRM. Hvis man kjøper en 20/24-pin til 10-pin overgang/kabel, så burde det gå greit å patche den inn på en standard PSU. Pinout for 10-pin ATX finner du i dette dokumentet. Endret 10. februar 2012 av sofTest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå