oxox Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Man trenger jo faen meg utdannelse for å vaske klær... True story Feil, Det er nettopp slik det ikke burde være. Er det så vanskelig å operere en vaskemaskin? har ikke lyst å ødelege en jakke til 4tusen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Det er ikke rakettvitenskap. Vask jakka på 40 grader = Ren, uskadet jakke. Nettopp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Så ikke kjøp en jakke til 4 000 hvis du ikke engang klarer å vaske klærne dine? 1 Lenke til kommentar
oxox Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Så ikke kjøp en jakke til 4 000 hvis du ikke engang klarer å vaske klærne dine? irrelevant Endret 4. februar 2012 av oxox Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Fikk du vasket jakka? Jakka hverken krymper eller blir ødelagt, hvis du gjør som jeg skrev tidligere. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Fikk du vasket jakka? Jakka hverken krymper eller blir ødelagt, hvis du gjør som jeg skrev tidligere. tar det imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Da må du huske å oppdatere oss angående tilstanden til jakken, om den hvorvidt tålte å bli maskinvasket eller ikke? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Send meg bankkonto nummeret ditt, så skal jeg spandere en ny. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Send meg bankkonto nummeret ditt, så skal jeg spandere en ny. Troller dere meg eller? blir usikker også vaskemaskinen står på tysk :s Lenke til kommentar
oxox Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 hvor lenge skal jeg vaske den på 40grade 700 omregninger? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Sett vaskemaskinen din på 40°C , skru ned til 700 omdreininger/min og den finner utav det selv. Det er ihvertfall slik på de vaskemaskinene jeg har brukt. Hvis du må stille inn tiden manuelt, noe jeg aldri har hørt om, tipper jeg 40 minutter er passelig. Når jeg vasker på skjorteprogrammet, som er 40°C og 800 omdreininger/min, tar den 42 minutter eller noe. Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Hvordan gikk det? Fikk du vekk spylukten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå