Gå til innhold

Nytt hk og blåskjerm!


SpeCtaCelus

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag mitt nye hk i posten, det er et Abit NF7-S V2.0.

 

Jeg erstattet det gamle hket med mitt nye(selvfølgelig) Jeg har twinmos 512 ddr pc3200 ram også i hket. Det som er problemet mitt nå er at jeg er tom for energi etter tung skolestart og har ikke mer igjen til å løse problemet mitt.(trøtt osv)

Jeg startet opp pcen min og kommer så langt til jeg får den ***ns blåskjermen, der det står nederst : Stop etterfulgt av dusin av tall. Har hatt denne før men husker ikke hva jeg gjorde da.

Hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det er alltid lurt å formatere system partisjonen før du setter inn ett nytt hovedkort, da man er sikker på at alle gamle drivere osv. blir helt slettet. Det har vist seg i mange, eller muligens i de fleste tilfellene at windows ikke liker nye hovedkort, da de gamle driverene krysser de nye, som fører til kaos i systemet. Jeg vil anbefale deg å formatere system partisjonen..

Lenke til kommentar

takk for svar.. Jeg formaterte systempartisjonen min for noen dager siden. Fordi jeg var så heldig å få virus ;) men uansett, jeg skal da og formatere systempartisjonen. Så jeg har ikke noe å ta backup av, heldigvis. "m-m" det me driverne blir jo litt kaotisk tilslutt, når man bytter hardware.

 

BTW: Kom meg ikke inn i sikkermodus. Samme blåskjerm der og. :-?

 

takker en gang til jeg :) :wink: :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...