Gå til innhold

Helgejobb - det er gjemsel det


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som også har lagt merke til hvor vanskelig det er å finne jobber i helgen?

Jobber selv vanlig hverdager, men til høsten skal jeg studere og er hele tiden på utskikk etter jobb i helgen. Men det var da så vanskelig det da.

 

Som oftest så får man arbeid gjennom bekjente eller sommervikar jobber som kan utvikle seg til noe mer i fremtiden. Har noen andre erfaringer på akkurat dette området? Altså helgejobbing generelt.

 

 

Har selv spurt en rekke bensinstasjoner, lager relaterte bedrifter, matvare- og andre butikker.

Ålesund er området. . .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd dette selv i Trondheim. Gjennom vikarbyrået fikk jeg muligheten til å jobbe utrolig mange kvelder på matbutikk, men helger var det ikke snakk om. En eller to sjeldne muligheter dukket opp, men da kunne jeg selvfølgelig ikke akseptere de.

Tilleggene er ganske gode på helg, så det er mange om beinet.

Lenke til kommentar
Har opplevd dette selv i Trondheim. Gjennom vikarbyrået fikk jeg muligheten til å jobbe utrolig mange kvelder på matbutikk, men helger var det ikke snakk om. En eller to sjeldne muligheter dukket opp, men da kunne jeg selvfølgelig ikke akseptere de.

Tilleggene er ganske gode på helg, så det er mange om beinet.

 

Eksakt, har fått tilbud om rekke jobber, men dette er selvsagt på deltid hverdager og situasjonen tilsier ikke å godta dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...