Gå til innhold

Vice City til XBOX?


vekkreist

Anbefalte innlegg

at en versjon av Grand Theft Auto er på vei til XBOX
Kult! Håper isåfall det blir litt bedre og med litt nye ting og sånn.
For PS2 derimot er ikke dette veldig bra. Xbox begynner å få svært godt fotfeste, og hvis denne foreløpig eksklusive tittelen også blir tilgjengelig gjennom Microsoft-konsollen så vil nok mange velge den fremfor PS2.
:yes:
og mange kjøpte (kjøper) PS2 kun med tanke på å spille GTA.
Nettopp! Dermed har sony et mindre eksklusivt-for-PS2-only spill (hvis GTA-spillene blir gitt ut til xbox da...)
PS2 har jo fortsatt Grand tourismo, SOCOM og et par andre eksklusive lisenser.
Et par?!?

 

Sony har da mye, mye mer enn et par andre eksklusive spill som bare kommer til PS2, de du nevnte var vel av de bedre.

 

Jeg synes microsoft bør satse enda mer, og kjøpe spill-lisenser som f@en :D Det hadde vært rått!

 

Også burde de relansere xbox med et nytt design. Ikke missforstå meg, jeg synes x-box er tøff!

 

Men mange synes den ser litt for hi-tech ut. Noen blir jo nesten skremt av det "brutale" designet!

 

Mulig jeg overdriver litt der, men det er bare et eller annet som sier meg at xbox hadde appelert litt mer til familier og småbarn og sånn hvis den ikke hadde vært så stooor og sort (og grønn).

 

Men det har vel ikke mye å si akkuratt... (for meg er det nesten ubetydelig, annet enn at microsoft muligens hadde solgt flere maskiner)

når du nevner gran turismo, kommer jeg på hvor mye jeg gleder meg til gran turismo 4! 8)
Det blir heftig ja :woot: !!
Men nå ryktes det jo om at halo skal til ps2 .

 

:lol: Ja, og det neste Zelda spillet vil være ekslusivt på PC!!!

 

(PS! Microsoft vil ikke gi ut Halo på Ps2).

Damn right!

 

Tviler sterkt på at halo noen gang kommer ut på noe annet en xbox.

 

Da måtte det isåfall ha vært PC og muligens Mac (siden disse plattformene som kjent ikke renges som ordentlige konkurenter til xbox...).

 

Har bare en liten følelse av at Microsoft ikke kommer til å tilate dette.

 

De bruker ikke først en hel haug med penger til å kjøpe en spill-utvikler, for så å la sitt beste spill (og salgs-argument) bli gitt ut på konkurenten sin konsoll!

 

Men hvem vet? Spillet er jo ganske gammelt og sånn da...

EDIT:

Forsiden på EDGE referer til et nytt action spill fra Sony som

heter ett eller annet, og bladet kaller det

"HALO for PS2"

Nytt ja! Det blir noe helt annet! Det er ganske stort forskjell på "Halo på PS2" og "Halo Rip-Off på PS2"!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halo kommer snart på PC. Mac derimot....
Ok, daså, mente bare å ha lest det en gang at det kansje skulle komme til PC og Mac. Uheldigvis kommer det ikke så mange spill til Mac (slik jeg har skjønt det), så hvorfor skulle microsoft, av alle, gi ut et spill til mac? Tenkte vel egentlig ikke over det.

 

Om det kommer til PC, blir det sikkert lettere for mange å sikte og sånn (er klar over at det finnes adaptere som lar deg bruke mus&tastatur til xbox, men det er ikke allemans-eie).

 

Mange foretrekker jo å spille 1persons-skytespill m/tastatur&mus, for min del går det helt fint med x-box kontrolleren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...