Gå til innhold

"Canon" tilbud på Canon Eos 500D SLR m18-55 og 75-300, eller?§


Anbefalte innlegg

Eg har kjøpt denne pakken på komplett.no og trudde det var eit veldig godt tilbud. Det står jo under Generelt at det var optisk bildestabilisator noko eg sjekka før eg kjøpte. At det derimot ikkje var bildestabilisator i objektiva som følgde pakken er ikkje så lett for meg som ikkje har så veldig god greie på kamera. Har sendt mail til komplett kundeservice der eg påpeikar at eg føler meg lurt. Dersom dei ikkje kjem med ei god løysing kjem eg nok til å returnere heile pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har kjøpt denne pakken på komplett.no og trudde det var eit veldig godt tilbud. Det står jo under Generelt at det var optisk bildestabilisator noko eg sjekka før eg kjøpte. At det derimot ikkje var bildestabilisator i objektiva som følgde pakken er ikkje så lett for meg som ikkje har så veldig god greie på kamera. Har sendt mail til komplett kundeservice der eg påpeikar at eg føler meg lurt. Dersom dei ikkje kjem med ei god løysing kjem eg nok til å returnere heile pakken.

Har du benevnelsen 'IS' på objektivet ditt?

Hvis ikke har du den ikke-stabiliserte versjonen. Hvis det derimot står 'IS' har du ett helt OK kit-objektiv.

Lenke til kommentar

Eg har kjøpt denne pakken på komplett.no og trudde det var eit veldig godt tilbud. Det står jo under Generelt at det var optisk bildestabilisator noko eg sjekka før eg kjøpte. At det derimot ikkje var bildestabilisator i objektiva som følgde pakken er ikkje så lett for meg som ikkje har så veldig god greie på kamera. Har sendt mail til komplett kundeservice der eg påpeikar at eg føler meg lurt. Dersom dei ikkje kjem med ei god løysing kjem eg nok til å returnere heile pakken.

Har du benevnelsen 'IS' på objektivet ditt?

Hvis ikke har du den ikke-stabiliserte versjonen. Hvis det derimot står 'IS' har du ett helt OK kit-objektiv.

Det var nok ikkje IS objektiv som fulgte med desverre. Så blir nok til å returnere heile pakka, skal bli spennande å sjå kva komplett seier til at eg føler meg litt lurt.

Lenke til kommentar

Eg har kjøpt denne pakken på komplett.no og trudde det var eit veldig godt tilbud. Det står jo under Generelt at det var optisk bildestabilisator noko eg sjekka før eg kjøpte. At det derimot ikkje var bildestabilisator i objektiva som følgde pakken er ikkje så lett for meg som ikkje har så veldig god greie på kamera. Har sendt mail til komplett kundeservice der eg påpeikar at eg føler meg lurt. Dersom dei ikkje kjem med ei god løysing kjem eg nok til å returnere heile pakken.

Har du benevnelsen 'IS' på objektivet ditt?

Hvis ikke har du den ikke-stabiliserte versjonen. Hvis det derimot står 'IS' har du ett helt OK kit-objektiv.

Det var nok ikkje IS objektiv som fulgte med desverre. Så blir nok til å returnere heile pakka, skal bli spennande å sjå kva komplett seier til at eg føler meg litt lurt.

Svar fra komplett:

 

Hei

 

Her står det dessverre feil i utvidet info på nettsiden vår.

 

Disse objektivene har ikke dette og er derfor billigere.

 

Vi beklager feilen og du må selvsagt benytte angrefristen om ønskelig.

Lenke til kommentar

Det var nok derfor komplett selger dette settet så billig, eldre objektiver som er utgått.

Ser nå at fotovideo selger IS versjon 2: IS II

Canon EOS 550D m/18-55mm F3,5-5,6 IS II

http://www.fotovideo.no/Produkter/Systemkamera/Canon/Canon-EOS-550D-m-18-55mm-F3,5-5,6-IS-II-Kit-m--Canon-EF-S-18-55mm-II-Ny-versjon-126586-p0000146136.aspx

 

Ikke lett å finne ut av dette for "amatører".

Da er vel IS II enda bedre enn IS?

Lenke til kommentar

 

Ikke lett å finne ut av dette for "amatører".

Da er vel IS II enda bedre enn IS?

Tror det er Canons måte å bli kvitt restlageret på ...

 

Når det gjelder IS kontra IS II så tror jeg forskjellene er små. Tror endringene har med bedre oppførsel ved videofilming.

 

Det skal visstnok ha kommet en forbedret 18-55mm uten IS som er grei. Men har aldri funnet en test som kan bekrefte påstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...