Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye skal en godta ? - dating


Anbefalte innlegg

Jeg har vært på søken etter en kjæreste siden november. Jeg føler det med dating går på psyken løs for meg....

Jeg har dårlig selvtillit, og så blir jeg veldig redd for å få avslag. Og redselen blir så stor at jeg ikke tør å åpne mailer å se hva de skriver enkelte dager osv...

Av og til må jeg ta litt pause fra det hele... for jeg sliter sånn med selvtilliten. Vet ikke om det er normalt å føle sånn redsel...

 

Jeg har datet en mann av og til i senere tid. Sist jeg var sammen med han så var jeg i to dager i lag med han. Og jeg har selvfølgelig klart å forelske meg veldig i han, og da blir det tøfft for meg psykisk. Han ser kjempefin ut... men oppførselen kan være noe annet... For han er veldig å påpeke ting på meg. Han påpeker at jeg oppfører meg som usikker hele tiden omtrent av og til.. og da blir jeg veldig stresset av han. Men allikevel så er jeg så svak for han..... Sist gang jeg var med han så hadde vi det veldig fint sammen på mange måter synes jeg - i begynnelsen... Vi hadde sex og det var herlig, men plutselig etter at vi hadde hatt sex så begynte han hele tiden å krangle om ting... blant annet at han følte jeg var så opptatt av å snakke om ekser osv... Og det var jo han som hadde kommet på banen med temaet ekser også da... ikke bare meg... Og så begynte han å være surete mot meg, og snakket om hvor usikker jeg var... og hvor mye problemer jeg hadde med meg selv, og hvor vimsete jg var og alt mulig, så jeg ble enda mer usikker.... Jeg liker han på mange måter, han kan være så reflektert og snill også, men samtidig så snur han helt om plutselig å blir sånn mot meg... Og nå er jeg livredd for at han ikke er interessert i meg lenger... at han ble sint på meg fordi han prøvde å hinte meg vekk.... Og da tør jeg ikke å åpne mailer og sånn .. for jeg er jo så svak for han fortsatt...

Hva mener dere? er det rett å fortsette å tenke på å bli kjent med han? eller synes dere det er feil? og hva synes dere om hans oppførsel / hvor mye skal en godta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En skal ikke godta at en kjæreste rakker ned på deg, det lover for å si det mildt jævla dårlig utover. En fyr som sier slikt til kjæresten sin er som regel en drittsekk som kommer til å rakke ned på deg til du knekker.

For så å holde på til selvtilliten din er så dårlig at han har deg rundt lillefingeren sin, er noen syke drittsekker som er slik. Vet om endel slike og dem stakkars kvinnfolka er helt blinde og sulter seg til beinrangel..mens kjæresten fortsatt slenger med leppa at du er feit osv...

Dump taperen og finn deg en skikkelig mann :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg ble veldig forelsket i han da. Synes han er så fin å se til, samt så har han en del andre ting jeg liker med han, men .... det var veldig ubehagelig når han bare begynte å si til meg at jeg så usikker ut hele tiden, eller at jeg virket så usikker ut... Bare jeg bevegde meg litt så kunne han si... se .. du beveger deg usikkert, og alle ser jo det... Alle ser du er usikker.. osv... Og jeg ble jo bare enda mer usikker når han sa sånnt.

Men samtidig så liker jeg han på mange måter..... Men lurer på hvorfor han sa sånnt....

 

Også begynte han å kjefte på meg for at jeg var vimsete sa han... Også begynte han å fortelle meg at jeg var så opptatt av å prate om ekser at han ble helt gal.... Og virket sur ut... Jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde alt dette..... Jeg er fortsatt svak for han ....

Lenke til kommentar

jeg ble veldig stresset og usikker av han. Men samtidig så er det sånn med meg at jeg blir helt "lost - in - love" som jeg kaller meg... altså at jeg stupforelsker meg for tidlig, selv om de kan oppføre seg litt dumt mot meg....

 

Kranglingen lurte jeg på .. om det kunne være sjalusi eller om han gjorde det fordi han vil gjøre meg usikker fordi han liker meg.. jeg vet ikke... eller om det var for å kvitte seg med meg... Ble ihvertfall forferdelig usikker... men samtidig har jeg en tendens til å bli for fort forelska

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...