Gå til innhold

? iPhone 5 kommer til sommeren


Anbefalte innlegg

Poll'en i tråden sier noe helt annet.

Pollen slik den står er verdiløs tongue.gif

Salgstallene til apple sier noe annet.

 

Det er ikke bare løse påstander bare fordi du sier det.

Og det er ikke sant bare fordi du sier det.

Til det første, hahahaha, dagens.

 

Salgstallene sier lite om hva folk foretrekker av skjermstørrelse. De fleste som kjøper seg en iPhone har som oftest et annet eller flere Apple produkter. Og dermed føler dem at dem ikke kan kjøpe noe annet enn iPhone siden alt blir liksom litt lettere når alle produktene er i fra samme mølja.

 

Og dermed så blir dem på en måte tvungen av seg selv til å kjøpe en iPhone selv om dem kanskje synes at skjermen er litt liten.

 

Hvor har du tatt påstanden om at de fleste som kjøper iPhone har et eple produkt fra før? Kan du linke til din kilde? Dette stemmer ikke i det hele tatt med Apple sine salgstall. At de fleste som har et eple produkt fra før kjøper iPhone stemmer, men det betyr ikke at de fleste som kjøper iPhone har et eple produkt.

 

Og til dere som mener man har bundet seg til Apple fordi man ikke kan konvertere apps kjøpt til iOS til andre telefoner. Kan dere være snill å utdype dette argumentet litt mer? Jeg skjønner at man ikke kan ta med deg app kjøpt til iOS over til android, men at man fritt kan bruke app kjøpt på android market selv om man bytter telefon merke bare man holder seg til android. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva dere legger i ordet bundet seg til.

Alle jeg kjenner og alle jeg har kommet over og snakket om Apple produkter med dem har vist seg at nøyaktig 95% av disse folkene har hatt ett annet Apple produkt eller flere Apple produkter i fra før av.

 

Og til det siste du snakker om. Problemet er at Apple kun lager en iPhone i året. Og går man lei iPhone 4S f.eks lenge før en ny iPhone kommer ut, hva gjør du da?

 

Nedgraderer til en iPhone 3GS?

 

Tror du ser poenget. Jeg har en Samsung Galaxy S II og kan gå lei den når som helst. Da sitter jeg ikke i klemma med at jeg ikke kan velge en ny og bedre mobil. Da kan jeg gå til en Samsung Galaxy Note som er en helt ennen type mobiltelefon enn Galaxy S II og samtidig ha med meg alle programmene jeg har kjøp på Android Market.

 

Jeg kan gå til en hvilken som helst annen Android mobiltelefon uten noen problemer.

 

Og med at iOS folket generelt sett bruker vanvittig mye mere penger på apps og spill enn det vi med Android gjør, så blir det mere vanskelig å skifte plattform for iOS folket med tanke på at de fleste som går fra iOS (iPhone) til Android (top moderne Android mobiltelefon som Galaxy S II f.eks) aldri kommer tilbake til iOS. Som da igjen betyr at dem har mistet alle pengene og programmene dem har brukt på Apps og Spill til iOS. Jeg kan med god samvittighet gå til en Windows Phone mobiltelefon fordi sjangsen er faktisk enormt stor for at jeg kommer tilbake til en Android mobiltelefon senere en gang når jeg skal ha ny mobiltelefon igjen.

 

Jeg kjenner ingen som har fått seg en Galaxy S II over en iPhone 4 / 4S som vil gå tilbake til en iOS mobiltelefon. Noen gjør selvfølgelig det, men er uansett ytterst få.

 

Du skal få lov å ha dine meninger. Men dette med at at det er vanskelig å gå over til en annen plattform fordi man har kjøpt en del apps er jo bare tull. Om jeg har brukt 1000 kr på apps er ikke det mer enn det koster å fylle opp tanken på bilen min. Og jeg parkerer ikke bilen når jeg har fylt full tank. :nei2: Apps blir for de fleste bare en greie man kjøper, bruker og går kanskje lei og sletter. Kjøper jeg en sjokolade til 14 kr så spiser jeg den.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...