Gå til innhold

Tips om El Gouna, Egypt og erfaringer med Mövenpick Resort?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min samboer og jeg planlegger tur til sommeren.

I den anledning vurderer vi sterkt Egypt, nærmere bestemt El Gouna.

Etter å ha søkt litt kommer jeg over en ganske gammel artikkel om stedet, og jeg vet ikke helt men fikk litt avsmak pga den.

Hotellet vi ønsker å være på (skal være der 2 uker) er Mövenpick Resort (link til tripadvisor). Etter å ha lest en del av tilbakemeldingene der så virker det jo veldig bra, men som alltid er det de negative kommentarene som sitter best i hukommelsen.

 

Det jeg håper på er at noen har vært på disse stedene og kan gi tilbakemelding om hvordan de opplevde stedet / hotellet.

El Gouna er etter det jeg kan skjønne en "boble" og gir egentlig ikke noen opplevelser utenom alle hotellene som ligger rundt.

Nå er det ikke slik at vi liker å gå rundt for å se tiggere eller skittene bydeler, men vi har alltid gått et stykke rundt hoteller vi har vært på og besøkt restauranter etc.

Den eneste organiserte utflukten vi har bestemt oss for (om vi drar) er en to dagers tur til Kairo.

 

Til info: Min samboer er 24 og jeg 28, vi har ingen erfaring med dykking så dette er ingen prioritet for oss.

 

Håper på konstruktive tilbakemeldinger, og på forhånd takk for hjelpen :w00t:

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...