Gå til innhold

Dustin Home, MEGET god kundeservice på reklamasjon!


Anbefalte innlegg

Må bare dele ut litt skryt, siden det dessverre stortsett alltid er de negative som hyler høyest!

 

Jeg kjøpte i vinter ett Corsair H60 sett hos de, som dessverre viste seg og ha en bråkete pumpe.

 

Reklamasjon ble opprettet via kundeservice, og de sendte en returlapp i posten. Jeg returnerte hele settet tilbake, og etter 1 dags sjekk hos de sendte de ett nytt sett til meg.

 

Det nye settet viste seg dessverre og bråke endel det også! Ikke like galt som det forrige, men fortsatt mer en normalt. Jeg ringte kundeservice for og lage ny reklamasjon.

 

Etter mange tastetrykk i bakgrunnen får jeg til svar: "Da er en ny kald skulder påtur i posten til deg" Jeg spør da om returlapp på den gamle, "Den kan du returnere til nærmeste avfallselskap, så håper vi den 3 er iorden".

 

Ser at en ny ordre er kommet opp på mine sider, og alt bare vell.

 

MEGET hyggelig og rask kundeservice, som kan anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått noen gode meldinger fra selskapet selv når det gjelder retur, noe som har gjort at jeg har byttet til Dustin.

Kundeservicen har vært god, har hatt problemer med en Psu som døde og ikke ville virke og fikk ordnet opp langt kjappere enn andre butikker, så ja anbefales på det sterkeste!

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...