Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito :(


Anbefalte innlegg

Bestilte nettop fast isdn fra kvalito og har ordnet opp med alt nå. Sagt opp to isdn abonnementer og byttet telefonleverandør _kun_ for å få billig internett. Det kostet 150kr og ville gå opp til 250kr neste måned stod det på hjemmesiden, men når jeg ser etter nå så har plutselig de 250kr stiget til 900 (!!!)kr.. !. Er dette lovlig? Jeg må bare spørre. Hvis ikke de gjør noe med dette er dette det mest tåpelige og skuffende jeg har gjort i hele mitt liv.

 

Url: http://www.kvalito.no/products/matrix.asp?kategori=21

:grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:lol:

Her er det oen som har regnet brøk med en viss kar. Tror de skal få problemer med 895,- også. Det billigste jeg har vært bort i er Tiscali for et par år siden. Da var de nede litt over tre kroner timen pr. linje. Men det varte ikke lenge før de måtte sette opp prisen. Her er det snakk om 60 øre timen hvis du klarer å holde liv i forbindelsen hele tiden.

De satser visst seriøst på denne inaktiviteten i 10 minutter. Det blir rimelig stressende for musarmen med dette abonnementet.

Lenke til kommentar
Jepp, ser ut til at du herved har skaffet deg kanskje landets verste internett"tilbud". 0,1mbit til 900spenn. Her skal det lastes ned!!

Med slike priser kan man vel bare drømme om Telenor   :lol:

 

Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om.. Du så at det er isdn? Det er fortsatt bedre enn samtlige isdn leverandører hvis man er på internett _mye_, men dårlig gjort var det..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om.. Du så at det er isdn? Det er fortsatt bedre enn samtlige isdn leverandører hvis man er på internett

Klar over det ja, men pris hastighet er fortsatt 0,1mbit til 900kr.

Men pristillegget deres kom vel ikke så kjempe overraskende dersom du har lest litt i en annen tråd her på forumet den siste tiden.

Lenke til kommentar

Masse smarte her ja! Er en tråd om samme sak i forumet.

 

550,- i mnd'en for 1 linje 24/7 er faktisk ikke så galt om man samenligner lignende tilbud.

 

Eneste jeg har å utsette på det er den 10 min. logg off saken! Har nå kjørt kvalito ISDN en stund (meget bra linjer, knuser Tele2 og Tiscali!)

Har ikke hatt problemer med at jeg blir logget av.

 

Er på en måte glad at det ikke koster 150,- Tror linjen ville brutt sammen helt da!... Nei dette er et brukbart tilbud til oss uten ADSL/el. muligeheter.

 

Men pris politiken den siste månden med slik sinnsyk stignig er da et minus. Men husk at det er kun 1 månde bindingstid.

 

Og samme F*** hvilken levrandør man har så betaler man faste avgifter til Telenor. (de eier da vel linjene!)

Lenke til kommentar
Mener da at kvalito har gått konk jeg da... Hadde de som levrandør her til skolen, men vi måtte bytte.

 

Var no krangling mellom kvalito og cathcom som de leide linjer av... Så nå tror jeg vi bruker telenor sine linjer :evil: . Får ikke garantert båndbredde lenger...

 

Jeg har også hørt noe av det samme....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...