lolvik Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Men så lenge DU som kunde er fornøyd med telefonen, hvorfor bytte produsent? Jeg elsket min første samsung. - og er fremdeles per dags dato nr. to på listen over beste telefoner jeg har hatt. Den neste samsungen hadde jeg i et par måneder før jeg kastet den. EDIT: Er vel relevant å nevne at topperen på lista mi er min nåværende E71, men som desverre har sett sine beste dager etter 4-5 år særdeles aktiv bruk og utallige hundre fall fra relativt grei høyde og litervis med brus, jus og whatnot sølt over den. Endret 22. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Les dette du. Ser ut til at dere ikke vet hva bruddegebyret er for noe. Dette pleier jeg sjelden å gjøre her på forumet, men jeg må si at jeg lo godt av dette innlegget ditt. Hvordan kan jeg ta deg seriøst når dine "fakta" er bundet til et innlegg du SELV har skrevet? http://twitter.com/#!/tele2_ks/statuses/53455174127206401 Som sagt, så viser det at jeg har rett. Det billigste vil i omtrent alle tilfeller være å la abonnementet gå sin gang (se på det som avbetaling) og finne en alternativ måte å låse opp telefonen på. Håper du gir deg nå og lærer å underbygge dine påstander med fakta og ikke dine egne antagelser. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Les dette du. Ser ut til at dere ikke vet hva bruddegebyret er for noe. Dette pleier jeg sjelden å gjøre her på forumet, men jeg må si at jeg lo godt av dette innlegget ditt. Hvordan kan jeg ta deg seriøst når dine "fakta" er bundet til et innlegg du SELV har skrevet? http://twitter.com/#!/tele2_ks/statuses/53455174127206401 Som sagt, så viser det at jeg har rett. Det billigste vil i omtrent alle tilfeller være å la abonnementet gå sin gang (se på det som avbetaling) og finne en alternativ måte å låse opp telefonen på. Håper du gir deg nå og lærer å underbygge dine påstander med fakta og ikke dine egne antagelser. Men kan du da forklare meg på hvorfor jeg aldri har betalt slike høye gebyrer? Jeg har måtte sagt opp abbonomangene mine flere ganger for å kunne få kjøpt den nye telefonen jeg vil ha uten å måtte betale full pris for telefonen i butikken. Og sist gang, så hadde jeg 3 måneder igjen av mitt Tele2 Champion abbonomang (som igjen er nedbetalningen på telefonen jeg hadde og ikke fordi abbonomanget koster penger), og da betalte jeg 400 kr for å bare betale ned på resterende av mobilen før jeg kjøpte XPERIA X10'en. Og det at en ansatt på Elkjøp ringte Tele 2 selv for meg og hørte hva det ville koste meg å bryte bindingen er langt i fra å være noen antagelser. Forklar det du. Endret 22. januar 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg