Gå til innhold

Defy+ er ikke vanntett


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Min defy+ er ihvertfall vanntett så da har du enten fått en telefon med en mangel eller klart å ødelegge pakningen mellom dekselet og telefonen selv.

 

Har skylt den forsiktig under vann fra kranen et par ganger nå, og da kommer det vann inn under dekselet bak der linsen til kameraet er. Der kommer heldigvis ikke vann inn til batteriet.

Lenke til kommentar

Du skriver så bastant: Defy+ er ikke vanntett

 

Den overskriften din stemmer vel ikke????

Om du tar av dekselet bak så ser du hvor "vanntettheten" begynner - nemlig ved den høye "veggen" som går ned rundt og tett inntil batteriet. Dekseset tetter ikke for innfesting av linse og lys og annet under dekselet men på utsiden av den veggen - så her blir det både vått og støvete. Men disse områdene er tette i seg selv, så dette er som det skal være.

Enig?

Eller tar jeg helt feil, telefonen din blir våt "inni" og slutter å virke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, trådstarter hadde vel ikke tenkt seg så godt om før tråden ble laget :) Min er også tett som bare det. Mista den i snøen en kveld, en kveld med plussgrader (slafs), og fant den igjen tre timer senere, faktisk med ferske bilspor over seg! Ikke en skramme, gadd ikke engang skru den av legge den til tørk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...