Gå til innhold

Erfaringer med aquatuning.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Ser ut til at de sender varer fra tyskland, så hvordan blir det med toll når man skal handle for over 200? Er butikken til å stole på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bestilte derfra rundt nyttår. når du har lagd en konto og oppgitt land, kommer handlekurv prisene oppgitt med mva. varene rundt i butikke er ekslusiv mva.

jeg betalte via paypal når jeg shoppet der, var heldig og fikk gratis frakt og 10% rabatt på det jeg kjøpte. det gikk litt over en uke før jeg fikk varene på døren :)

håper dette hjelper litt!

• Liker 1
Skrevet

Hjalp litt det der ja. Takk :)

Men hvordan blir det med toll? De sier jo selv at de dekker alle utgifter på sia si, og det bekreftet de på mail. Tenkte på dette siden jeg skal bestille varer for rundt 1000 kroner derifra.

Skrevet

Får vel satse på at man slipper og betale toll da. Siden de sier det så får man vel stole på de. :)

Takk for at du delte dine erfaringer om siden. Noen andre som vil dele sine erfaringer?

• 2 uker senere...
Skrevet

tenkte jeg skulle bestille ei vifte der som jeg ikke finner i norge, men med frakt og moms og slikt så kom den på over 400kr, så da får jeg teste amazon istede.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har det problemet at hvis jeg er logget inn hos Aquatuning, så logges jeg ut igjen med én gang jeg foretar meg noe på siden. Samme hva jeg trykker på så logges jeg ut... Noen som vet noe om hvordan jeg unngår det?

Skrevet

aquatuning forholder seg ikke til norsk reklamasjonsrett, sånn jeg har forstått det hvertfall. Det er et drawback ved kjøp av pumper f.eks. Nipler, radiatorer og andre deler som har lav RMA-rate er trygt.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Ai, hvis jeg bestilte 2 stk. 120mm støvfiltre til ca kr 60 totalt, så skulle de ha 120 kr eller noe i frakt tydeligvis iflg. nettsida.

Endret av Decoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...