Gå til innhold

Egen nettside.


Anbefalte innlegg

Hei fant ut at dette er en ypperlig mulighet for meg å tjene noen små kroner. Også en fin hobby :)

 

Men jeg vet ikke hva jeg skal ha om, på denne siden. Er jo sånn at jeg er litt interessert i PC osv, og bruker f.eks Ubuntu istede for Windows da jeg føler at det passer meg mye bedre.

Men føler at jeg ikke kan nok om det for å kunne svare på eventuelle spørsmål som har lett for å komme.

 

Også trenger jeg et domene da :) , kunne jo kanskje brukt etternavnet mitt men er litt usikker der igrunn. Men det er jo lettere å finne ut av.

 

Føler at jeg kan klare denne oppgaven lett bare jeg får kommet i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men spør om tips .. til hva jeg kan ha der, så SLi hadde rett (:

 

Først og fremst, ha et tøft design som er lett forståelig, prøv å gjøre slik at det blir færrest mulig klikk for å komme til målet.

 

Når det er sagt, om du ikke vet hva du skal ha i websiden, hvorfor planlegger du å lage en webside?

 

Du kan enten forme ting som en blogg eller en informasjonside (type "om meg"). Om du er interessert i pc og kan mye om PC, lag en nettside med guider og tips til for eksempel pc bygging, triks i ubuntu eller noe i den duren ;)

Lenke til kommentar

Skal du tjene penger på reklameinntekter på siden, eller ved å hjelpe andre?

 

Tror det blir svært vanskelig å tjene "noen kroner" på slik support, da man får de fleste svarene på nett bare ved å søke litt rundt.

 

Nå vet ikke jeg noe om dine kvalifikasjoner rundt dette, men hvordan har du tenkt deg å evt. ta betalt og hvilken type "support" er det du skal tillby dine kunder?

 

Tror kanskje du kommer til å bruke mer penger på domene etc. enn det du kommer til å få inn. Men jeg har tatt feil før jeg...

Lenke til kommentar

Fargene på siden er også veldig viktig.. Har du noengang sett en knall grønn side med blå og rød skrift? :sick:

 

 

Lykke til :)

Dette var dessverre ganske vanlig på 90tallet :]

 

Noen ganger er jeg glad for at jeg ble født midt på 90tallet :) Er ikke mer en 16 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...