Gå til innhold

Styrkeprogram for masse


aocwtf

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 19 år som har trent litt av og på i en del år. Tidligere år gikk det mest i fullkroppsprogram, mens jeg sist halvår gikk over til ett 2-split program. Problemet nå er at jeg dette halvåret er stasjonert milevis unna folk, uten annet å bedrive fritiden på enn trening. Trener derfor veldig mye, og lurer på om dette programmet ser ut til å være for mye. Mandag: rygg, bakside skuldre Tirsdag: ben og bryst Onsdag: skuldre og mage Torsdag: triceps og biceps Fredag: rygg, bakside skuldre Lørdag: bryst og mage Søndag: fri I tillegg trener jeg ca 2 4x4 intervall i uken og en langkjøring. Kjører nå 3x12 reps på alle øvelser men dette skal varieres fra uke til uke. Ser dette greit ut? Eller har noen forslag til andre treningsprogram som funker bra for å trene mange dager i uken? Har lest meg opp litt på myo reps og. Noen som har erfaringer ang. det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du helt ny og fersk -> SS, Starting Strength. Dette programmet er laget slik at de som er helt ny på styrke trenings fronten, skal få maks utbytte.

 

Har du litt mer erfaring innen styrke (1år+) -> Madcow, SL 5x5. Bare å ta internett til bruk, så godt som ALT står der.

 

Jeg personelig liker å holde meg til en 5-dags split som er formet til mitt behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...