Gå til innhold

Casemod-compo på OK i høst?

Les innlegget først!  

353 stemmer

1. 1. Les innlegget først!

• nei
      69
    • ja
      430

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg blir med! Har en liten plan som er i emning. Tror det kan bli bra. Er det forresten noen som har erfaring med glassfiber? :ermm:

til båtbruk ja:P vhordan det? kan reparer, og lime på glassfiber plater

Skrevet

Må man ta utgangspunt i et fabrikk-kabinett, eller kan man lbygge fra scratch? Må begynne å planlegge skikkelig nå og det er jo kjipt å lage et kult selvbyggerprosjekt som ikke kan bli med.

Skrevet

Har en plan om å legge glassfiber på slik hard skumplast (tror det bla blir brukt til å isolere gulv med) etter idè fra et Discovery program "An Airplane is born".. (Nei det er ikke snakk om ekstrem viftekjøling!). Lurer bare på om hvordan det er å legge det på, hvor man får tak i det, og om det er vanskelig å få en fin overflate?

Skrevet

har ingen aning på når det begynte engang. Forresten, når begynner compo'en? :D

Er midt i midt prosjekt nu! Håper bare det blir bra! =) Men jeg ser visst allerede hvem som ligger høyt oppe på favoritt lista.. Hvitt-plexi fyren :p:laugh::thumbup::green::xmas:

• 4 uker senere...
Skrevet
et kabinett som leveres med vinduer er ikke casemod. Heller ikke å montere to katoder i det. Casemod er casemod først når du tar fram verktøyet og gjør noe _selv_.

Hadde vært kult det.

enig med reglene. Vinneren av Case mods compo på tg03 var et kjøpt pleksi kabinett med et par katoder inni

Skrevet

Se om ikke det går an å få igang noe. Har et par planer pålur :-) Må det være ferdig oprativt med all hardwaren inni? Må ta det over litt tid grunnet økonomi :-(

• 2 uker senere...
Skrevet

Virker bra dette da, men når skal det være? må i allefall ha 5 månder elr.no på meg.. om jeg skal mekke en bra mod (og skaffe penger) :D:thumbs:

Skrevet

Jeg er allerede begynt på min, mod? Jeg trenger noen uker så er den ferdig.

Jeg vet ikke om min 'mod' kvalifiserer til konkurransen, jeg skal ikke bygge noe, jeg skal utsmykke, tegne, male, lakke og slike ting.

Skrevet
Jeg er med!!!!!!

Har nettop bestilt nytt kabinett og dremelen ligger og gleder seg...! :D

Kabinettet ditt rekker nok å bli gammelt før den kommer i gang... De postet den i august 2003. :dontgetit:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...