Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det galt å ha hatt sex med en prostituert?


Anbefalte innlegg

Hei,

Nå skal jeg fortelle det dummeste jeg noengang har gjort i mitt liv.

 

Igår så gikk jeg langs en gate i sentrum, rundt halv tolv. Når jeg hadde rundet et hjørne der kommer det en prostituert rett mot meg, og avskjærer meg og sier "wanna have a good time?", jeg prøver å avvise henne, men så begynte hun å lure på hvorfor ikke? så sa jeg at jeg ikke hadde kontanter, og da henviste hun til minibanken i nærheten, og sa at det var "bare" 1500kr. Og at hun hadde et sted 5 minutt unna.

 

Så da gikk jeg og henne mot minibanken, etter vi begynte å gå da sa jeg at vi måtte holde avstand, slik at ingen kunne knytte oss sammen. Da la jeg meg bak henne, og hun viste vei. Så kom vi til minibaken og jeg tok ut pengene. Deretter begynte vi å gå mot leiligheten hennes. Og jeg la meg bak henne på andre siden av gaten, slik at vi bare så ut som normale fotgjengere.

 

Så kom vi til en dør, som hun åpnet opp, og jeg gikk inn da hun holdt døren åpen. Så listet vi oss opp alle trappene stille, for at ingen skulle høre oss, det var hun svært opptatt av.

Og jeg holdt vakt mot at dette var en felle som var arrangert av politiet. Så kom vi inn i leiligheten i 4. etasje. Hun stengte døra og vi gikk inn på soverommet, hun tittet gjennom et vindu og døra. Noe som førte til at jeg gjorde det samme for å oppdage om det var et signal.

 

Så gikk jeg bort å skulle stenge døra, låse den på en normal måte, og trekke for kjettingen oppe i hjørnet. Men det ville hun ikke, den skulle være åpen. Da ble jeg mer mistenksom. Så når vi var inne på soverommet, da begynte hun å kle av seg, og sa at jeg skulle gjøre det samme. Så tok hun frem prevensjon, og sa at jeg skulle vaske hendene mine. Jeg spurte henne hvor gammel hun var og hun nølte, men hun svarte 25år. Og jeg spurte om fornavnet, og da lurte hun på hvorfor jeg ville vite det, og jeg sa mitt navn så sa hun sitt navn.

 

Etter at hun hadde masturbert meg, så sa hun at det ville koste 500kr mer for å knulle eller 5000kr for hele natta til klokken 6 om morgenen. Men jeg svarte at jeg ikke kunne bli over natta fordi venner forventet at jeg skulle komme hjem. Men det virket som om hun hadde veldig lyst til dette, siden hun argumenterte for dette, og at vi kunne ha det gøy sammen. Noe som ikke var sant. Men jeg gikk med på ekstra utgift. Da skulle hun ha mobilen eller rolex klokka mi som depositum, og var opptatt av at jeg holdt mitt løfte, for at vi skulle slippe å gå til en minibank.

 

Så hadde vi sex, i forskjellige stillinger, forfra, bakfra, og fra siden. Også der hun satt på meg. Og jeg fikk ta på brystene hennes. Hun tente veldig på at jeg tok henne bakfra for da lagde hun lave lyder. Nok om dette.

 

Når vi var ferdig da tok hun klokka mi, og vi kledde på oss. Så spurte jeg henne om hvorfor hun gjorde dette, og da svarte hun at hun måtte sende penger til sin syke mor i Afrika. Og da sa jeg hvorfor skaffer du ikke jobb, og hun sa at ingen vil hjelpe henne. Og at hun heller ville være på skolen istedenfor å være hore. Så gikk vi til nærmeste minibank, og jeg tok ut 900kr til. Så fikk jeg klokka og hun pengene så gikk hun bare. Jeg gikk til mercedesen min og kjørte forbi henne da hun var på vei tilbake til horestrøket.

 

Jeg angrer på at jeg gjorde dette, og skal aldri gjøre det igjen, selv om hun var en attraktiv hore fra Afrika. Jeg syns disse handlingene er feil, og jeg er jo da en horekunde.

 

Hva synes dere om følgende; Er det galt å ha hatt sex med en prostituert?

 

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

 

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse jentene er et offer for trafficing dvs de er bortført og tvunget til underkastelse og sendt rundt om i Europa for å tjene penger til bakmenn så det er snakk om organsisert kriminalitet og kvinneundertrykkelse.

 

De har støttet denne kriminaliteten gjennom det du har gjort og det er vel feil i alles øyne.

 

Det finnes norske prostituerte som opererer på egenhånd og som har valgt selv å gjøre det de gjør. Jeg vil si at om man nå absolutt må benytte seg av slike tjenester så er de et bedre valg i så måte.

 

Uansett så er det et komplisert spørsmål som innvolverer mange aspekter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Hva synes dere om følgende; Er det galt å ha hatt sex med en prostituert?

 

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

 

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

 

Hva jeg synes er ikke så interessant - men etter lovens bokstav er det ikke greit.

Lenke til kommentar

I mine øyne så er loven her litt dust da den ikke går etter roten til problemet som er bakmennene. Kvinnene og kundene har alltid vært der, og vil sannsynligvis også alltid være der.

 

Det er trafficing og hallikvirksomheten som er problemet da det innebærer ufrivillighet. En kvinne som selv tar det standpunkt om at hun vil tjene penger til seg selv på egen kropp kan jeg ikke se at er feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvsagt er dette feil å gjøre. Men det var ikke mulig å trekke seg unna, etter at hun hadde fått meg på "kroken". Og jeg fant ut underveis at jeg kunne se hvordan dette foregikk. Men nå angrer jeg, både fordi det er nedsettende og at det var penger som gikk rett ut av vinduet.

 

Hva er verst når vi tenker slik som dette; Å ha masse "One Night Stands", eller å ha sex med en prostituert 1 gang, som liksom "skal hjelpe sin mor"?

 

Er det fare for gjentagelsesfare? Det er jo tabu å gjøre dette, og når man har brutt barrièren, og har gjort dette 1 gang, da kan man like gjerne gjøre det igjen, er det ikke det de sier?

 

Hvordan vil en jente som jeg evt hadde blitt sammen med reagert på dette, tror dere?

 

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

Lenke til kommentar

Hei, TS. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å være venner med deg, og jeg ville ikke sett ned på deg. Du virker litt usikker som person, ettersom du kom med unnskyldninger og lot deg lede av en proff negerhore. Du er nok også litt vel opptatt av hva som er sosialt akseptabelt. Det ville jeg ikke vært så bekymret for. Sannsynligvis er folk som BirgerCaC over her slike mennesker du ikke ville vært sammen med allikevel. Du er nok nødt til å holde kjeft til framtidige kjærester om dette, akkurat som du holder kjeft til dem om depresjonen din, operasjon på forhuden, tidligere kjønnsykdommer du er kvitt, osv. Du bør ikke la for mange vite om det, slik at det kan spre seg til arbeidsgiver. Samfunnet er undertrykkende i sine verdier, og er satt opp med streng sosial kontroll. Men når du først er klar over det, så kan du lære å ikke bry deg om hva samfunnet mener er rett og galt, og heller bry deg om hva som er fordelaktig for deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

I mine øyne så er loven her litt dust da den ikke går etter roten til problemet som er bakmennene. Kvinnene og kundene har alltid vært der, og vil sannsynligvis også alltid være der.

 

Det er trafficing og hallikvirksomheten som er problemet da det innebærer ufrivillighet. En kvinne som selv tar det standpunkt om at hun vil tjene penger til seg selv på egen kropp kan jeg ikke se at er feil.

 

Dustet lov ja..er lov å selge sex men ikke kjøpe...og når kvinnegruppa Ottar går ut å sier att jentene må beskyttes...mot hva da??? Salget av sin egen kropp eller en kunde som ikke gjør opp for seg??? Ved å snu det på hodet og forby sex salg...ja da løser man det ganske enkelt vil jeg tro.Og det beskytter jentene enda bedre.Men i Norge gjør vi ALT annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg er lite reflektert eller noe men jeg kan ikke se noe galt i at noen tjener penger på egen kropp.

Det er ikke så forskjellig fra at jeg leier ut meg selv som datakonsulent, rett nok er det hjernen min de da betaler for men prinsippet er i mine øyne likt.

 

Politiet i Norge er verdens feigeste etat, de går alltid etter privatpersoner istedenfor å prøve å ta ondet ved roten der de burde satset. Prostitusjon uten halliker og bakmenn er som sagt i mine øyne et helt greit og hederlig yrke som dekker et stort behov i enhver befolkning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mulig jeg er lite reflektert eller noe men jeg kan ikke se noe galt i at noen tjener penger på egen kropp.

Det er ikke så forskjellig fra at jeg leier ut meg selv som datakonsulent, rett nok er det hjernen min de da betaler for men prinsippet er i mine øyne likt.

 

Politiet i Norge er verdens feigeste etat, de går alltid etter privatpersoner istedenfor å prøve å ta ondet ved roten der de burde satset. Prostitusjon uten halliker og bakmenn er som sagt i mine øyne et helt greit og hederlig yrke som dekker et stort behov i enhver befolkning.

 

Det er så klart ikke noe galt i at du fungerer som "Gledespjokk" - men det er fundert på at du er din egen sjef. Hvis du ikke er det kan du være ett nurk som utnyttes av andre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei, TS. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å være venner med deg, og jeg ville ikke sett ned på deg. Du virker litt usikker som person, ettersom du kom med unnskyldninger og lot deg lede av en proff negerhore. Du er nok også litt vel opptatt av hva som er sosialt akseptabelt. Det ville jeg ikke vært så bekymret for. Sannsynligvis er folk som BirgerCaC over her slike mennesker du ikke ville vært sammen med allikevel. Du er nok nødt til å holde kjeft til framtidige kjærester om dette, akkurat som du holder kjeft til dem om depresjonen din, operasjon på forhuden, tidligere kjønnsykdommer du er kvitt, osv. Du bør ikke la for mange vite om det, slik at det kan spre seg til arbeidsgiver. Samfunnet er undertrykkende i sine verdier, og er satt opp med streng sosial kontroll. Men når du først er klar over det, så kan du lære å ikke bry deg om hva samfunnet mener er rett og galt, og heller bry deg om hva som er fordelaktig for deg.

 

Du glemte: Amen!

Lenke til kommentar

Mulig jeg er lite reflektert eller noe men jeg kan ikke se noe galt i at noen tjener penger på egen kropp.

Det er ikke så forskjellig fra at jeg leier ut meg selv som datakonsulent, rett nok er det hjernen min de da betaler for men prinsippet er i mine øyne likt.

 

Politiet i Norge er verdens feigeste etat, de går alltid etter privatpersoner istedenfor å prøve å ta ondet ved roten der de burde satset. Prostitusjon uten halliker og bakmenn er som sagt i mine øyne et helt greit og hederlig yrke som dekker et stort behov i enhver befolkning.

 

Det er så klart ikke noe galt i at du fungerer som "Gledespjokk" - men det er fundert på at du er din egen sjef. Hvis du ikke er det kan du være ett nurk som utnyttes av andre.

Det er jo også poenget mitt. Jeg er sterk motstander av utnytting i alle former.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er feil i det hele tatt. Hadde ikke hatt noen problemer med å være venn med deg i det hele tatt.

 

Men gjorde du dette i edru tilstand?

 

Stusser litt på prisen though. Fikk tilbud om happytime til 500 kroner. Prøvde å prute til 200 med et glimt i øyet, for å se hvordan de reagerte. De lo og smilte og ønsket meg en fin kveld videre. Virket som hyggelige folk.

 

Postet av anonym: 91baad6afe13bf717fbeb0e7dc69597a

Lenke til kommentar

Tja, jeg tror dette er vanligere enn mange folk har inntrykk av, uten at jeg noen gang har prøvd selv.

 

Jeg ser i utgangspunktet ikke noe galt med det, men disse som trekker på gata har som regel noen bakmenn som utnytter og styrer med jernhånd og drar fordel av en desperat livssituasjon for mange av disse jentene, og det synes jeg ikke er ok i det hele tatt. Men så lenge alt er myntet på frivillighet og de faktisk villig selger sin egen kropp for andres nytelse så kjør på for min del, win win.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mulig jeg er lite reflektert eller noe men jeg kan ikke se noe galt i at noen tjener penger på egen kropp.

Det er ikke så forskjellig fra at jeg leier ut meg selv som datakonsulent, rett nok er det hjernen min de da betaler for men prinsippet er i mine øyne likt.

 

Politiet i Norge er verdens feigeste etat, de går alltid etter privatpersoner istedenfor å prøve å ta ondet ved roten der de burde satset. Prostitusjon uten halliker og bakmenn er som sagt i mine øyne et helt greit og hederlig yrke som dekker et stort behov i enhver befolkning.

 

Det er så klart ikke noe galt i at du fungerer som "Gledespjokk" - men det er fundert på at du er din egen sjef. Hvis du ikke er det kan du være ett nurk som utnyttes av andre.

Det er jo også poenget mitt. Jeg er sterk motstander av utnytting i alle former.

 

Utnytting makes the world go around - visste du ikke det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...