Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre kjent?


Anbefalte innlegg

Kort sagt: hvordan skal jeg bli bedre kjent med en jente jeg ikke kjenner så godt?

Langt sagt...

 

 

Massive Wall of text:

 

Hei er en gutt på snart 15 år, har bruker her men tar dette som anyonym fordi jeg kjenner mange folk her :) Jeg har ofte hjulpet andre her på forumet med jenter. men nå er jeg helt blank. går i 9. klasse og har kanskje forelska meg i en 8. klassing. Har nesten ikke snakket noe med henne men når vi har snakket sammen har det vært litt småkleint.

 

Før jeg fortsetter kan jeg si litt om meg selv:

Ganske bra utseende,Sterk kraftig og litt høy for alderen får ofte komplimenter av jenter på trinnet og jentene i 8. hilser ofte på meg. Snakker mye med folk har god humor og har bra kontakt med folk. Jenta jeg kanskje liker, la oss kalle henne Marie er liten og blond, søt og morsom humor. med liten mener jeg 140 og jeg er nærmere 1.80...

 

Ble veldig mye løsprat men poenget er hva skal jeg gjøre for å bli bedre kjent? En venn av meg har invitert en annen 8. klassing på date men det går sannsynligvis til helvete så jeg dropper nok det... Tror dere det funker å bare snakke med henne på skolen og gi henne en klem eller burde jeg signalisere mer at jeg liker henne? ...

 

 

 

 

Postet av anonym: a69280e1f1c17ab245af8933c31cb193

 

Postet av anonym: 52c5ef84fb0d27fdc209a31f24d9345d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil annbefale www.0330.no, visse ting som basic flørting etc.

Hvis du innviterer hun på "date" legger det et større press på jenta, begge blir mer nervøse, større sjangs for at det blir kleint.

 

Jeg ville pratet med hun på skolen, flørte forsiktig men ikke åpenbart for andre, prøv å skape en "boble" rundt dere to. Hvis hun reagerer positivt på flørtingen ville jeg prøvd å avtale et uformelt møte.

 

Sosial status er gull på ungdomskolen, hvis du er naturlig veldig sosial og en mange kjenner/liker vil det være en lek å finne dame.

Endret av Baltus123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...